مدیرعامل پتروشیمی نوری تأکید کرد:

ظرفیت برگزاری رویداد پتروفن در سطح بین‌المللی وجود دارد

مدیرعامل پتروشیمی نوری با بیان اینکه رویداد پتروفن ظرفیت بین‌المللی شدن را دارد، گفت: اطمینان دارم که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی توان اجرای طرح‌های پیچیده در سطح جهانی را دارند.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری؛ تقی صانعی امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) در حاشیه این رویداد با اشاره به اینکه دومین دوره این رویداد در سطح ملی و با حضور شرکت‌های پتروشیمی کشور افزون بر شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس برگزار شده، اظهار داشد: حضور چشم‌گیر شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به پارسال نشان‌دهنده طی مسیر رشد در جهت اهداف مورد نظر است.

وی با بیان اینکه رویداد پتروفن ظرفیت بین‌المللی شدن را دارد، افزود: استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها در شرکت‌های پتروشیمی ضرورت دارد و اطمینان دارم که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی توان اجرای طرح‌های پیچیده در سطح جهانی را دارند.

صانعی تأکید کرد: رویداد پتروفن سبب ایجاد رقابت سالم میان شرکت‌های دانش‌بنیان و حتی شرکت‌های پتروشیمی در استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی می‌شود.

رویداد «پتروفن» ۱۴۰۲ با شعار «مسیر نوآوری پتروشیمی» با تأکید بر رفع نیازهای فناورانه با توانمندسازی بازیگران زیست‌بوم صنعت پتروشیمی در هفت حوزه تخصصی ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.