مدیر بازاریابی فروشگاه‌های سراسری سورنا در گفت و گو با اقتصاد آینده:

سورنا یک فروشگاه تخفیفی نیست/ همکاری با سورنا بازی برد- برد است

مدیر بازاریابی فروشگاه های سراسری سورنا گفت: فروشگاه‎های سورنا با حمایت گروه صنعتی گلرنگ در راستای جلب حمایت مردم ،خرده فروشان، سوپرمارکت ها و همچنین تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی کشور فعالیت خود را دنبال می‏کند.

محمد هادی مداح مدیر بازاریابی فروشگاه های سراسری سورنا  در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری رخداد اقتصادی اظهار کرد: ما در فروشگاه خود با عنوان “سراسری” وارد عمل شدیم و از این طریق شرکای ما خودشان از پروانه کسبی که در اختیار دارند استفاده می‎کنند ولی با ما شریک تجاری می‎شوند.

مدیر بازاریابی فروشگاه سورنا تصریح کرد: روند صورت گرفته از سوی ما در تعامل با شرکای تجاری که داشتیم سبب شد تا ما بسیاری از فرآیندها را به صورت ساده‎تری حل و فصل کنیم و این اتفاق برای اولین بار در کشور رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که ما قبل از اینکه پروژه فرانچایز را در فروشگاه های خود راه‎اندازی کنیم ، نمونه های داخلی فروشگاه های فرانچایز را به مدت 6 ماه به طور کامل مطالعه و در تمام جنبه ها مورد برسی قرار دادیم و توانستیم برای تمامی باگ‎های عملیاتی که در این راستا وجود داشت، راه حل بومی پیدا کنیم.

مداح تاکید کرد: شاید یکی از دلایل اینکه کار ما به سرعت در حال انجام است بدون شک به همکاری ما با گروه صنعتی گلرنگ و
حمایت های این گروه صنعتی معظم مرتبط است اما ، ما هم خیلی از باگ‌ها را برطرف کردیم و این اتفاق سبب شده تا با کمترین دردسری کار خود را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه ما در بحث بازرگانی ورودیه دریافت نمی‎کنیم گفت: بدون شک معروفیت برند برای ما بسیار مهم است و سعی می‌کنیم از برندهای که در بین مردم مقبولیت بیشتری دارند استفاده کنیم . در واقع ما یک شرکت خدماتی هستیم تا در جهت سر و سامان دادن به وضعیت خرده‎فروشی‎ها که این روزها حال و روز خوشی ندارند وارد عمل شدیم.

مداح افزود: در گروه صنعتی گلرنگ 3 نوع فروشگاه در حال فعالیت هستند. نوع اول، فروشگاه های تخفیف محور زنجیره ای افق کوروش است. نوع دوم فروشگاه های اکسپرس و تحت برند فامیلی مدرن است و نوع سوم فروشگاه ها که با نام تجاری فروشگاه های سراسری سورنا در حال فعالیت بوده و در زمره فروشگاه های فرانچایز هستند.

وی تصریح کرد: در واقع باید بگویم که مجموعه ما یک شرکت خدماتی است و طبق استراتژی که دارد فروشگاه‎ها، سوپرمارکت‎ها و خرده‎فروشی‎ها را ساپورت می‎کند. با رشد فروشگاه‎های بزرگ در کشور از میزان فعالیت خرده‎فروش‎ها و …کاسته شده است از این رو ما در راستای حمایت و انسجام خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها اقدام به راه اندازی فروشگاه های سورنا نموده ایم.

مداح تاکید کرد: ما در حال حاضر 500 فروشگاه را در تعدادی از استان های کشور راه‎اندازی کرده ایم که این فروشگاه‎ها در استان‎های تهران، البرز، فارس، گیلان، قزوین و مرکزی فعالیت خود را آغاز کردند و در استان‎های اصفهان، قم و چهارو محال و بختیاری نیز فروشگاه های ما کمتر از یک ماه دیگر فعالیت خود را شروع می‎کنند و برنامه ما این است که تا پایان سال از بیش از 1200 فروشگاه در سراسر کشور رونمایی کنیم.

وی گفت: هدف ما این است که با فروشگاه‎هایی که حاضر به همکاری با ما هستند قراردادی را امضا کنیم تا زیرسایه برند تجاری ما قرار بگیرند و بعد از انعقاد قرارداد با نصب تابلوی سورنا می‎توانند از خدمات رایگان ما مانند سیستم‎های فروشگاهی بهره‎مند شوند.

مدیر بازاریابی فروشگاه سراسری سورنا اظهار کرد: از طرف دیگر ما برای بهبود فضای ظاهری فروشگاه چه در داخل و چه بیرون به فروشگاه‎هایی که با ما قرارداد امضا کنند خدمات ارائه می‏دهیم و یک تیم کامل را در جهت بهبود وضعیت داخل فروشگاه در اختیار آنها قرار می‎دهیم.

مدیر بازاریابی فروشگاه سراسری سورنا خاطرنشان کرد: در واقع اینکه ما کالاهای خودمان را در اختیار مغازه‎داران قرار دهیم در قراردادی که فی مابین ما با آنها امضا شده قید می‏شود، اما مغازه‎داران در خرید از ما مختار هستند و ما تلاش خواهیم کرد تا در جهت جلب رضایت مشتری‏هایمان در راستای خرید از سورنا تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم.

مداح درباره اینکه مغازه‌های طرف قرارداد سورنا باید از متراژ خاصی برخوردار باشند تاکید کرد: معیار ما در تعیین فروشگاه‎های سورنا معمولا از 40 متر شروع می‏شود هرچند که برای ما محدودیتی در این موضوع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیشترین سود در تعامل با فروشگاه سورنا نصیب مشتری‎های ما می‏شود گفت: بیشتر مشتری‎هایی که با ما تعامل و ارتباط دارند کاملا نفعی را که سورنا برای آنها دارند درک می‎کنند و آنهایی که هوشمند هستند خیلی زود همکاری را با ما شروع می‎کنند ولی آنهایی که در فضای تجارت به تفکر بیشتری نیاز دارند در ارتباط مستمر با ما معمولا حدود یک تا دوماه تاخیردارند.

مداح افزود: شرکت‌های بازرگانی و تامین کالایی که در کشورمان فعالیت می‎کنند بدانند که شرکت سورنا از جمله مجموعه‎ هایی است که هیچ مبلغی را بعنوان ورودیه دریافت نمی‎کند و قوانین سخت‎گیرانه‎ای نداریم و به همه اعلام می‎کنیم که درصدی را برای همکاری با سورنا پیشنهاد بدهند که هم در جهت تامین هزینه آن مشکلی نداشته باشند و هم در رقابت با سایر رقبا خود به مشکلی نخورند.

وی در ادامه گفت: ما در بحث تامین‎کنندگان سعی کردیم بحث برد- برد باشد و تلاش می‎کنیم تا به منطقی‎ترین شکل صاحب سود شویم . فروشگاه‎های سورنا از فروشگاه‎های تخفیف محور نیستند اما ممکن است ماهی یک یا دوبار برخی از کالاهای ما شامل تخفیف شوند. در این دوره ها هم تخفیف‎های بالایی را ارائه نمی دهیم.

وی درباره میزان تخفیف کالاهای عرضه شده در فروشگاه سورنا گفت: معمولا دو بار در ماه فروشگاه‎های سورنا به منظور ارائه کالاهای تخفیفی وارد عمل می‏شوند و این اقدام را ازطریق تراکت‎های تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع‎رسانی می‏کنیم.

مداح تاکید کرد: مصرف کننده بدون شک به دنبال خرید از یک فروشگاهی است که به وی حس خوب دهد از این رو ما به دنبال خراب کردن بازار با ارائه تخفیف‎های متعدد نیستیم بلکه به دنبال ارائه کالا با کیفیت بالا در محیطی آرام و مناسب هستیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
17 نظرات
  1. محسن خادمي پور می گوید

    لطفا نحوه همکاری را با ما بفرستید ممنون

  2. امیدحمزه لو می گوید

    سلام
    جناب اقای مداح نمایندگی سورنا به عنوان فروشگاه از چه مزایایی برخوردار است؟وشما اجناس وکالا را چگونه درا اختیار نماینده قرار میدهید(امانی،فاکتوری ویا چکی)وهزینه دکور وقفسه بندی با کیست؟

  3. جمال بهرامی می گوید

    برای اخذ نمایندگی با چه شماره ای تماس بگیریم

  4. مسعود حیدری می گوید

    سلام برای اخذ نمایندگی به چه صورت باید اقدام کنیم

  5. علی می گوید

    گول نخورید، میشیم عین راننده های اسنپ

  6. علی می گوید

    افق کوروش جز درد سر چی برای ما سوپر مارکت داران داشته که سورنا بخواد سود داشته باشه،

  7. قاسمی می گوید

    سلام لطفا نحوه همکاری رو واسمون بفرستین

  8. وحید می گوید

    سلام ، برای اخذ نمایندگی چقدر هزینه میخواد؟ برای دکور؟ و اینکه صفر تا صد تهیه اجناس با شماست؟

  9. سجاد می گوید

    سلام
    برای اخذ نمایندگی با چه شماره ای باید تماس گرفت

  10. فرشاد همپاپور می گوید

    چه سودی برای ما مغازه دارا و چه سودی برای شما داره.
    کلا من متوجه نشدم چی به چیه!؟

  11. ابوالفضل بیکدلی می گوید

    نحوه وشرایط گرفتن نمایندگی چگونه است

  12. مقدم یوسفی می گوید

    سلام من میخوام نمایندگی فروشگاه سورنا رو بگیرم به کجا بایستی برم یا با چه شماره تلفنی تماس داشته باشم ممنون

  13. محمد علی می گوید

    سلام لطفا نحوه همکاری را لطف بفرمایید

  14. محمد می گوید

    با سلام شرایط و جگونگی اعطای نمایندگی سورنا

  15. سهیل بادپروا می گوید

    سلام وخسته نباشید خدمت شما لطفا شماره تماس بفرمایید تماست بگیریم بابت شرایط
    و ضوابط و تامین جنس

  16. محسن می گوید

    سلام برای گرفتن نمایندگی باید به کجا و چه شماره ای تماس بگیرم

  17. کامران می گوید

    سلام . حداقل ملک چقدر؟ هزینه هر متر با دکور؟ صفر تا صد اجناس شما تامین میکنید؟ وثیقه میخواد؟ لطفا شماره تماس برای هماهنگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.