انتصاب سعید جعفری به سمت سرپرست شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

طی حکمی از سوی رضا ایلاتی مدیر عامل هلدینگ پایا ترابر سینا، سعید جعفری به عنوان سرپرست شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومي شرکت توسعه خدمات دریایی و بندر سینا، جعفری در مراسمی با حضور مدیر عامل هلدینگ پایا ترابر سینا معرفی و از زحمات  فرخ طراح زادگان قدردانی شد.

سعيد جعفري سوابق ارزنده اي همچون مدير شعبه بوشهر، رييس ناحيه جنوب غرب، مدير بازرگاني و لجستيك و رييس ناحيه شمال را در كارنامه خود دارد. 

متن حکم انتصاب جعفری به این شرح است:

جناب آقای سعید جعفری 

با عنایت به مراتب تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه خدمات بندری به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا منصوب می شود.

لذا انتظار می رود در طول مدت تصدی مسئولیت محوله موارد ذیل را به عنوان محورهای اصلی اقدامات خود مد نظر قرار دهید:

-تعامل و ارتباط مستمر و سازنده با سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌ها

-ارتقای بهره وري سرمایه انسانی و توجه ویژه به حفظ و نگهداشت ایشان با رویکرد جانشین پروری و اهتمام در بکار گیری نیروهای جوان و متخصص و انقلابی در بدنه شرکت

-ساماندهی و تخصیص منابع مالی و فیزیکی آن شرکت در جهت افزایش سودآوری شرکت و سهامداران 

-استفاده بهینه و  افزايش بهره وری منابع و تجهیزات شرکت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. ح می گوید

    آقای ایلاتی آبروی بنیاد را با این انتصاب بردی

  2. امان بلیدئی می گوید

    سلام و احترام

    انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر…. به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.
    امیدوارم به شعبه بندر چابهار توجه ویژه داشته باشید که باعث پیشرفت و انگیزه پرسنل سینا میشود با سپاس فراوان

  3. ahmad می گوید

    متأسفانه با این انتصاب نابجا توسط ایلاتی ؛ شرکت سینا یک عقبگرد بزرگ در همه حوزه ها خواهد داشت

  4. اکبر دهدشتی می گوید

    سلام وخسته نباشی خدمت مدی عامل محترم ،،خاستم نظرم راراجع به انتخاب جناب مهندس جعفری خدمتتان عرض کنم که کاش زودتر دست به همچین تغییر و تحولاتی میزدیدکه حداقل ماهم بعنوان کارمنده جزء ازاین شرکت متوجه هوش و ذکاوت مدیرعامل محترم میشدیم تاقیل از این تصمیم واقعاً فکرمابه این سومیرفت که خدایی ناکرده درتصمیمات حضرتعالی دچاراختلالی میبوده ولی الان نتیجه این تصمیم واقعاً ازروی عقلانیت ومدیریته انقلابی که همه نیروهاانتظارشوداشتن با انتصاب مهندس جعفری که واقعاً طبق تشخیص حضرتعالی به اهدافی که همه مابرای شرکت داریم بسیار بجابودوامیدهمه مابامدیریت جناب مهندس جعفری تعالی وسربلندی هم ایشان وهم شرکت چیزی کمترازاین ازخداوندانتظارنداریم،،موفق وآرزوی سلامتی خدمت جناب مدیرعامل محترم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.