پارچه پولکی و پارچه لینن، برای تابستان 1402

با افزایش مهمانی‌های خانوادگی و بازدیدها در فصل تابستان معمولاً بیشتر خانم‌ها در این فصل به دنبال یک پارچه مجلسی شیک و مناسب هستند. برای این روزهای گرم و میهمانی و عروسی‌های پیش رو، ما به شما پارچه پولکی را پیشنهاد می‌کنیم. این پارچه محبوب و ترند سال می‌تواند به راحتی استایلی خیره‌کننده در مهمانی‌ها برای شما بسازد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛شروع فصل گرما، شروع جستجو برای پیدا کردن یک پارچه خنک و راحت نیز هست. برای این نیاز شما، ما پارچه لینن را توصیه می‌کنیم. لینن یکی از محبوب‌ترین پارچه دارای الیاف طبیعی در سراسر جهان است. اگر قصد خرید پارچه پولکی را دارید یا مایلید از قیمت پارچه لینن مطلع شوید، این مطلب برای شما مناسب است. این مطلب حتی می‌تواند راهنمای جامعی برای خرید آنلاین پارچه باشد.

آشنایی با پارچه لینن

اگر قصد خرید آنلاین پارچه را دارید اما چندان پارچه‌ها را نمی‌شناسید، احتمالاً نیاز دارید بیشتر با لینن آشنا شوید. پارچه لینن که با نام لنین نیز در بازار شناخته می‌شود، دارای الیاف کاملاً طبیعی است. این پارچه از پنبه تولید شده و بافتی کنفی شکل دارد. در واقع شما در هنگام خرید این پارچه، می‌توانید الیاف و نحوه در هم تنیده شدن تار و پود آن را مشاهده نمایید. البته اگر پارچه لینن را لمس کنید، خواهید دید بسیار لطیف و نرم است. شکل بافت و قرارگیری تار و پود این پارچه نیز باعث شده هوا به سادگی در میان الیاف آن عبور کند؛ در نتیجه اگر در تابستان نگران تعریق زیاد خود هستید، این پارچه می‌تواند تا حد زیادی این مشکل را رفع کند. علاوه بر این، الیاف طبیعی بسیار جاذب رطوبت هستند. این ویژگی نیز در کاهش تعریق شما تأثیر خواهد داشت.

اگر پوست حساسی دارید، به یک پارچه ضد حساسیت در روزهای گرم نیاز خواهید داشت. لینن کاملاً ضد حساسیت بوده و برای دوخت لباس کودک نیز مناسب است. فراموش نکنید تمام این ویژگی‌های منحصر به فرد می‌تواند در تعیین قیمت پارچه لینن مؤثر باشد. لینن انواع مختلفی دارد، از مدل‌های ساده و طبیعی تا انواع لینن سوزن‌دوزی و بخارا دوزی را می‌توانید در بازار مشاهده نمایید. با توجه به این تنوع بالا، شما می‌توانید از آن برای دوخت لباس‌های مختلفی استفاده نمایید. اگر قیمت پارچه لینن برای شما مهم نیست، انواع سوزن‌دوزی و بخارا دوزی این پارچه را می‌توانید برای دوخت کت و پیراهن‌های نیمه رسمی تهیه کنید. هرچند دوام بالای این پارچه باعث می‌شود در هر حالتی، مقرون به صرفه به نظر برسد.

آشنایی با پارچه پولکی

خرید پارچه پولکی مجلسی

حتی اگر قصد خرید پارچه پولکی را ندارید یا فکر می‌کنید به اندازه کافی آن را می‌شناسید، باز هم مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما جالب باشد. در هنگام خرید پارچه پولکی احتمالاً با دنیایی از طرح و رنگ مواجه خواهید شد. مخصوصاً اگر قصد خرید آنلاین پارچه را داشته باشید، این فرآیند ممکن است دشوارتر به نظر برسد. پارچه پولکی انواع مختلفی دارد. این پارچه از نظر الیاف به کار رفته در پارچه زمینه آن و جنس و سایز پولک‌ها، بسیار متنوع است. معمولاً از پارچه‌های کشی با الیاف پلی استر به عنوان زمینه پارچه پولکی، استفاده می‌شود. پولک‌هایی که روی سطح این پارچه دوخته می‌شوند نیز ممکن است از فلز یا پلاستیک باشند. دوخت این پارچه ممکن است دشوار باشد.

برای خرید پارچه پولکی باید ابتدا مدل لباس مورد نظر خود را انتخاب نمایید؛ زیرا با این پارچه می‌توان لباس‌های مختلفی طراحی کرد. بیشترین کاربرد پارچه پولکی برای دوخت پیراهن مجلسی است. با توجه به سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید از این پارچه در دوخت پیراهن‌های ماکسی بلند یا اورسایز و کوتاه استفاده نمایید. در واقع تنها با اندکی خلاقیت خواهید دید لباس‌های بی‌نظیری می‌شود با این پارچه دوخت. انواع دامن، شومیز و حتی شلوار نیز با پارچه پولکی قابل طراحی و دوخت است. البته اگر مانتو ساده‌ای دارید، می‌توانید از این پارچه به عنوان خرجکار هم استفاده کنید. اگر قصد خرید آنلاین این پارچه را دارید، به رنگ و سایز پولک‌ها توجه کنید.

راهنمای خرید آنلاین پارچه

قیمت پارچه لینن سوزندوزی

در ادامه قصد داریم به طور خلاصه 4 نکته کوتاه به شما بگوییم که باید در هنگام خرید آنلاین پارچه در نظر داشته باشید. این نکات به شما کمک می‌کنند تجربه خرید آنلاین بهتری داشته باشید.

فروشگاه معتبر پیدا کنید

این نکته که از هر جایی خرید نکنید، اولین اصل در هنگام خرید آنلاین پارچه است. یک فروشگاه معتبر پارچه باکیفیتی به شما ارائه خواهد کرد.

مدل لباس خود را انتخاب کنید

در هنگام خرید آنلاین پارچه، اگر از قبل مدل لباس خود را انتخاب نمایید، می‌توانید از فروشنده نیز مشورت گرفته و خرید بهتری داشته باشید.

سؤال بپرسید

از فروشنده در مورد سیاست‌های ارسال و مرجوعی کالا سؤال بپرسید. چک کنید پارچه دچار آبرفت یا اتو رفت خواهد شد یا خیر.

با دقت به عکس‌ها نگاه کنید

تصاویر درج شده در سایت‌های برای خرید آنلاین پارچه، قرار است به شما در مورد بافت، رنگ و ضخامت پارچه اطلاعات کافی بدهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.