معاون وزير راه و شهرسازی:

ارتقا كيفيت قير با تكنولوژی های روز دنيا و نظارت بر اجرا

معاون وزير راه و شهرسازی در پانزدهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات گفت: استفاده از تكنولوژی و ماشين آلات مناسب و روش های نوين از ضرورت های اجرايی در پروژه های عمرانی است كه بايد با نظارت كامل از سوی شركت های مهندسی مشاور و پيمانكار پيگيری شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی  به نقل از مديريت ارتباطات و اطلاع رسانی شركت مادر تخصصی ساخت و توسعه زيربناهای حمل و نقل كشور، خيراله خادمی صبح امروز در پانزدهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات گفت: ارتقا كيفيت در توليد قير و مصرف آن با استفاده از تكنولوژی و ماشين آلات مناسب از ضرورت های احداث پروژه های عمرانی است.

وی برگزاری اين همايش را بسيار مفيد اعلام كرد و افزود:‌ ماشين آلات مناسب در توليد به همراه بهره مندی از تكنولوژی های جديد و نظارت بر اجرا در طرح های عمرانی بسيار ضروری است و اين همايش ها می توانند به توليد و مصرف بهينه و با كيفيت قير طبق آخرين يافته های علمی در جهان منجر شود.

معاون وزير راه و شهرسازی با اشاره به بالا بودن قيمت آسفالت اظهار کرد: علاوه بر بالا بودن قيمت آسفالت قيمت قير نيز در سال های اخير رشد چشمگير داشته است و به همين دليل بايد در پروژه ها بهينه مصرف شود.

خادمی ضمن تقدير از توليدكنندگان قير در كشور افزود: به منظور پيشرفت و عدم تاخير در پروژه های عمرانی در سالجاری 50 هزار تن قير بدون پرداخت از سوی اين شركت ها به پروژه های راهسازی اختصاص يافته است كه قابل تقدير است.

وی از مهندسين مشاور و مجريان درخواست كرد تا استفاده از روش های نوين راهسازی برای قير و آسفالت را در راس كارهای خود قرار دهند و ادامه داد: به منظور كاهش هزينه های اجراي پروژه های راهسازی و آسفالت استفاده از روش های نوين و سيستم های دانش بنيان با روش های جديد بسيار كارآمد است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.