موفقیت قشم به همدلی‌ مردم و مسوولان‌ نیاز دارد

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آینده قشم به عنوان یک جزیره جهانی به وحدت، همدلی و نگاه توسعه‌ای مردم و مسوولان نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی شامگاه شنبه در آستانه روز شوراها (نهم اردیبهشت) در مراسمی که در شهر رمکان قشم برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته عنوان مقام برتر شورای اسلامی هرمزگان به شورای اسلامی شهر قشم رسید و امسال هم این عنوان نصیب شورای اسلامی شهر رمکان شد و همه ما به این موفقیت‌ها، افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: کسب این افتخارات و موارد دیگر به عنوان برگی زرین، نقش مهمی بر موقعیت برندینگ جزیره جهانی قشم دارد.

مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد تصریح کرد: کسب اینگونه موفقیت‌ به حدی مهم و ارزشمند است که آن را در جلسات با مسکولان کشوری با افتخار بیان می‌کنیم.

به گفته وی، علیرغم کسب موفقیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف قشم مشاهده می‌کنیم، نباید از غفلت‌ها و کُندی‌هایی که موقعیت بهتر قشم را به عقب انداخته غافل شویم و همه باید با همدلی، وحدت، یکدلی و همراهی، آینده خوشی را برای این جزیره زیبا رقم بزنیم.

پیغامی با شادباش کسب رتبه برتر شورای اسلامی شهر رمکان قشم در استان هرمزگان، گفت: کسب این عنوان‌ نشان از انتخاب صحیح مردم در زمان انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین تلاش و مساعدت منتخبان که با همدلی و برنامه‌ریزی وظایف خود را انجام دادند، امکانپذیر شده است.

شایان ذکر است در این مراسم، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم و دیگر مسوولان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.