وزیر صمت در آئین بهره‌برداری از طرح توسعه ذوب‌آهن پاسارگاد عنوان کرد:

اراده دولت سیزدهم در مسیر حمایت از جامعه بزرگ تولید کشور

وزیر صمت اعلام کرد که اراده دولت سیزدهم بر این است که مشکلات را بشناسد و آن را حل کند. ما خواهان تغییر مسیر از رویکرد سنتی به مدرن هستیم که برای تغییر این رویکرد باید به هر چه بیشتر صنعتی شدن برویم.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت در آئین بهره‌برداری از طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب‌آهن پاسارگاد با قدردانی از همت بلند مدیران، مهندسان و کارکنان این واحد تولیدی، گفت: اراده دولت سیزدهم بر این است که مشکلات را بشناسد و آن را حل کند. ما خواهان تغییر مسیر از رویکرد سنتی به مدرن هستیم، که برای تغییر این رویکرد باید به هر چه بیشتر صنعتی شدن برویم.

وی در پاسخ به مشکلاتی که از سوی مدیرعامل کارخانه طرح شد، افزود: ما به این مساله واقف هستیم که در موضوع فولاد، توزیع همگن انجام نشده اما دولت امروز همراه واقعی شماست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ایران در زمینه فولاد، رتبه دهم دنیا را در اختیار داریم، گفت: کسب این رتبه بسیار حایز اهمیت است. ما همین حالا هم قابلیت تولید بیش از ۴٠ ملیون تن فولاد را داریم اما در مرحله بازمهندسی این مساله هستیم و در آینده نزدیک به این رقم دست پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان خطاب به کارکنان و کارگران کارخانه ذوب آهن پاسارگاد گفت: امیدوارم در مسیر عمق بخشیدن به تولیداتتان پیش بروید. ما هم باید گره‌های صنعت را باز کنیم، مطمئن هستم که آینده برای شما روشن است.

گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با دومین سفر استانی هیأت دولت برای بازدید و افتتاح چندین پروژه تولیدی وارد استان فارس شده است.

رضا محتشمی پور معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت به همراه فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این سفر وزیر صمت را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.