هشدار معاون رئیس‌جمهور به فعالان سنتی عرصه اقتصاد/ از گروه‌های استارتاپی حمایت کنید وگرنه میدان رقابت را واگذار خواهید کرد

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از فعالان اقتصادی و حوزه حمل و نقل عمومی خواست از گروه‌های استارتاپی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سورنا سناری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم اختتامیه نمایشگاه حمل و نقل عمومی با تشکر از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حمایت از گروه‌های استارتاپی و دانش‌بنیان اظهار کرد: در حاشیه این همایش اقدامات بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی با حمایت گروه‌های استارتاپی صورت گرفت.

وی افزود: ما توانستیم در این نمایشگاه قراردادهای خوبی با سازمان هواشناسی منعقد کنیم که در این راستا از رئیس سازمان هواشناسی تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: رشد گروه‌ها و شرکت‌های استارتاپ‌ها بسیار زیاد است از این رو توصیه بنده بهربازیگران سنتی  حوزه حمل و نقل عمومی این است که  باید در این پلتفرم‌ها سرمایه‌گذاری کنند وگرنه میدان رقابت را از دست خواهند داد.

ستاری خاطرنشان کرد: رشد شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار زیاد است و بدون شک گروه‌هایی که به طور سنتی فعالیت می‌کنند اگر روند فعالیت خود را تغییر ندهند بدون شک با مشکلات متعددی روبه رو خواهند شد.

در پایان این مراسم با حضور ستاری و اسلامی وزیر راه و شهرسازی از اولین دستگاه کشش برای سنجش مقاوت بتن که یک ابداع و اختراع جدید است رونمایی شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.