افتتاح و بهره برداری از نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در منطقه ۱۷

نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی که سومین پروژه نیروگاهی منطقه 17 است، امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، پیش از ظهر امروز نیروگاه خورشیدی 5 کیوواتی منطقه با حضور میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، کاظمیان معاون خدمات شهری و محیط زیست، مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک و حسامی معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این جلسه آل بویه به این نکته تاکید کرد که آقای شهردار از ایجاد چنین نیروگاه هایی حمایت های لازم را انجام می دهد و با بررسی های کارشناسی که انجام خواهد گرفت، هر کمکی که لازم باشد انجام می شود.

این نیروگاه 5 کیلوواتی سومین پروژه نیروگاهی منطقه است که سالانه 9 هزار کیلووات در ساعت برق تولید می کند. با بهره بردای از این نیروگاه در سال 853 متر مکعب مصرف گاز طبیعی کاهش پیدا می کند، همچنین از انتشار 5 تن گاز دی اکسید کربن در سال، جلوگیری می کند که باعث کاهش آلاینده های جوی می شود.

دو پروژه نیروگاهی دیگر هر کدام ظرفیتی معادل 20 کیلووات در ساعت دارند. تصمیم بر این است با حمایت های مدیریت شهری در سال جاری 10 کیلووات به ظرفیت تولید در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه اضافه شود.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.