عرضه بلیت قطار‌های نوروزی از ۹ اسفند

عرضه بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه هشتم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی ؛ شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: برای عرضه بلیت‌ها، روز سه‌شنبه (هشتم اسفند) همه قطار‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس و بالعکس و روز چهارشنبه (۹ اسفند)، قطار‌های منتهی به مشهد مقدس به غیر از مسیر تهران – مشهد و بالعکس فروش بلیت خواهند داشت.

روز پنج‌شنبه (۱۰ اسفند) نیز بلیت قطار‌های تهران – مشهد و بالعکس به فروش می‌رسد. در ۳ روز مذکور، ابتدا از ساعت ۸ صبح همه ظرفیت بلیت‌ها صرفا به صورت اینترنتی عرضه می‌شود و از ساعت ۱۲، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیت‌های باقی‌مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس‌ها) نیز وجود خواهد داشت.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند. بر اساس اطلاعیه‌های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات، همه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند. ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد با بلیت غیر معتبر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.