پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

به گزارش رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس، فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به خانواده بزرگ پتروشیمی پارس و شیعیان جهان و به ویژه ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت گفت.
در پیام مهندس سیاوش میرحاجی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد مسعود سومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام حسین(ع) که روز پاسدار نام گذاری شده است را به تمامی شیعیان‌ جهان، ملت بزرگ ایران به ویژه پاسداران ارجمند انقلاب و مدافعان حریم ولایت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی شک پاسداران انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی در حفظ و صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی داشته و تاکنون در این راه جانفشانی های بسیاری انجام داده و حسین گونه،  شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب کردند.
بنده فرارسیدن میلاد باسعادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(س) را که به نام روز جانباز مزین شده است نیز به جانباز بی بدیل مان رهبر معظم انقلاب، جانبازان معظم شرکت و جانبازان ارجمند میهن مان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
همچنین خجسته زادروز میلاد مسعود امام چهارم شیعیان جهان، حضرت امام سجاد(ع) که نقش پررنگی در رویش دوباره اسلام داشته است را به همه دوستداران آن امام همام تبریک می گویم.
قطعا سیره و روش ائمه اطهار(ع) برگرفته از فطرت انسانی و ارزش‌های الهی بوده و به‌ امید آنکه‌ خداوند به‌ همة ما توفیق‌ عنایت‌ نماید که بتوانیم‌ با شناخت ‌الگوهای‌ برتر، با تأسی‌ به‌ آنها در طریق‌ سعادت‌ و کمال‌ گام‌ برداشته و از رهروان واقعی ائمه اطهار(ع) بوده و باشیم
سیاوش میرحاجی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.