پيام معاون وزير راه و شهرسازي به مناسبت روز خبرنگار

معاون وزير راه و شهرسازي در پيامي به مناسبت گراميداشت هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار گفت: اين روز در تقويم ايران به نام مردان و زناني ثبت شده است كه مظهر توانمندی حرفه‌ای، جسارت، دانش، آگاهی و مسئولیت‌پذیری هستند و به عنوان صداي رساي مردم و آيينه تمام نماي اقدامات دولت نقش كليدي در آگاهي بخشي به عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛
خيراله خادمي در اين پيام آورده است:
“دنياي امروز دنياي آگاهي، سرعت و شفافيت است و رسانه اي موفق است كه بر اين پايه ها بنا شده است و مسئوليت سنگين فعالان رسانه اي نيز در همين بسترتعريف مي شود. خبرنگاران با نگاه تيزبين خود چالش ها و نارسايي ها را مي بينند و راهكارهاي سازنده را با تكيه بر نظرات كارشناسانه ارايه مي دهند.
شايد مهمترين رسالتي كه بر دوش خبرنگاران در رسانه ها است ايجاد اعتماد در ميان مردم است و افراد جامعه با توجه به كثرت اخبار و سرعت انتقال اخبار به رسانه اي اعتماد مي كنند كه هدف آن روشنگري همراه با نقد منصفانه است. امروز هوش رسانه اي مخاطبان به اندازه اي است كه زمان خود را صرف گشتن در ميان انبوه اخبار در رسانه هاي مختلف نمي كنند و چكيده اخبار را از طريق رسانه اي كه به صحت و سقم اطلاعات آن ايمان دارند دنبال مي كنند.
در عصر ديجيتال به سبب پیشرفت های شگرف در حوزه فناوری‌های نوین، خبرنگاران علاوه بر تسلط در حوزه اخبار در خصوص وسايل ارتباطي و نحوه انتشار اخبار نيز مهارت دارند و اين ها همگي نشان از وظايف خطير و مسئوليت هاي سنگين خبرنگاران دارد.
امروز فرصت مغتنمي است كه از عزم راسخ، تعهد بی بدیل، پایداری و همت شما عزيزان به عنوان طلايه داران جايگاه والاي انديشه و انديشيدن ياد شود، شمايي كه بازتاب اقدامات مثبت دولت در رسانه هاي خود را مهمترين راه ايجاد فضاي اميد در جامعه مي دانيد.
اينجانب ضمن تقدير از تلاش های جامعه رسانه ای کشور و تشكر از خبرنگاران ارجمند در رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری ها در راستاي پوشش اخبار ساخت وتوسعه بزرگراه ها، راه آهن و آزادراه هاي كشور، توفيق روز افزون شما عزيزان متعهد را از درگاه خداوند خواستارم.”
خيراله خادمي
معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل
شركت مادر تخصصي ساخت وتوسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.