رکوردشکنی تماس روزانه صوتی و تصویری «بله» توسط حجاج

رکورد و حدنصاب تماس روزانه صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران از ابتدای موسم حج طی دو هفته اخیر شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امین تجملیان قائم مقام مدیرعامل بله از اتصال بیش از 54 هزار حاجی در سرزمین وحی به بله خبر داد و گفت: عربستان در صدر کشورهای خارجی استفاده کننده از این اپلیکیشن قرار دارد.

به گفته وی، در 24 خردادماه 870 هزار تماس صوتی و تصویری توسط بله برقرار شده که این میزان حدنصاب تماس های روزانه را شکسته است. برقراری تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 یکی از قابلیت های فوق العاده پیام‌رسان «بله» برای کاربران خود در عربستان است که با توجه به هزینه های خرید سیم کارت سعودی یا بسته‌های رومینگ خط تلفن همراه برای حجاج، امکان ویژه ای محسوب می شود. برقراری تماس اینترنتی در عربستان سعودی محدودیت‌‌هایی دارد و حجاج عزیز ایرانی برای ارتباط تصویری و صوتی با داخل ایران، نیازمند استفاده از پیام‌رسانی هستند که قابلیت ارسال و دریافت کد ورود در عربستان را داشته باشد که در پیام‌رسان «بله» تلاش شده تا این مشکل رفع شود.

بر این اساس، حجاج می‌توانند در عربستان نیز وارد این پیام‌رسان شده و از طریق آن، تماس چندرسانه‌ای با کیفیت با داخل ایران و نیز حجاج دیگر در عربستان برقرار کنند.همچنین امکان برقراری تماس با کیفیت، به صورت گروهی و چند نفره هم به صورت همزمان در بله به عنوان تنها پیام‌رسان ایرانی که دارای این قابلیت است؛ وجود دارد که می‌تواند برای هماهنگی‌ بین اعضای کاروان‌ یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.