قیمت دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد

بهای ارزهای دلار و یورو امروز (دوشنبه) افزایش قیمت داشت و در تابلوی صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان و فروش یورو ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ امروز (دهم شهریور) بازار ارز پس از ایام تعطیل تاسوعا و عاشورا، همچنان میل صعودی خود را نشان داد.

امروز در صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، با افزایشی ۵۰ تومانی نسبت به آخرین روز هفته گذشته به بهای ۲۳ هزار و ۵۰ تومان خریداری و به قیمت ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان فروخته شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز افزایشی مشابه دلار را ثبت کرد و عدد ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان برای خرید و برای فروش هر یورو هم قیمت ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان ثبت شد.

بررسی بازار غیر رسمی ارز نیز نشان دهنده تداوم روند روز پایانی هفته گذشته در افزایش بهای دلار است. امروز خرید و فروش دلار در ساعات ابتدایی معاملات از رقم ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان کار خود را آغاز کرد و اکنون با افزایشی ۱۵۰ تومانی در محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین در سامانه سنا نیز در آخرین روز کاری هفته گذشته (۶ شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۷ هزار و ۱۰۱ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۳ هزار و ۹۷ تومان ثبت شده است.

اینجا بیشتر بخوانید: قیمت دلار در ماه‌های پیش رو چگونه خواهد بود؟

علاوه براین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی هفته گذشته (۶ شهریور)، خرید هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۱۰۶ تومان ثبت شد. برای خرید و فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته رقمی در سامانه ثبت نشد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.