هفته جاری در کمیسیون بودجه صورت می‌گیرد؛

بررسی تدابیر برای کاهش پیامدهای مشکلات اقتصادی با حضور وزیر اطلاعات

نشست مشترک کمیسیون برنامه و بودجه با وزیر اطلاعات درباره تدابیر پیش‌بینی شده برای کاهش پیامدهای مربوط به مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی نشست هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از 3 الی 5 آذر ماه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش؛ روز یکشنبه نشست مشترک با وزیر و معاونان وزارت اطلاعات درباره تدابیر پیش بینی شده برای کاهش پیامدهای مربوط به مشکلات اقتصادی و بودجه ای کشور برگزار می شود.

همچنین روز دوشنبه کمیسیون بودجه بررسی وضعیت اعتبارات و استماع گزارش عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر و معاونان این وزارتخانه، رسیدگی به لایحه اصلاح بند(ت) ماده(80) قانون برنامه ششم توسعه و بررسی طرح بخشودگی بهای برق مشترکان خانگی کم مصرف را در دستورکار خود قرار داده است.

روز سه‌شنبه وزیر راه و شهرسازی جهت پاسخ به سوال بهرام پارسائی نماینده شیراز درخصوص عدم رعایت اصل 48 قانون اساسی در توزیع اعتبارات به کمیسیون بودجه دعوت شده است.

همچنین رسیدگی به طرح اصلاح بند(هـ) تبصره(1) قانون بودجه سال 1398 کل کشور و بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به مصوبه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر فروش املاک مجلس شورای اسلامی در دستورکار روز سه شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.

بنابراین گزارش کارگروه دیوان محاسبات و امورمالی و اموال مجلس روز دوشنبه و سه شنبه بودجه پیشنهادی سال 1399 دیوان محاسبات کشور و مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری خانه ملت

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.