مجمع اصولگرایان قم و انجمن اسلامی پزشکان ایران مجوز فعالیت گرفتند

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از تصویب ۴ مصوبه در جلسه این کمیسیون با حضور اعضای دارای حق رای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محسن اسلامی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: کمیسیون امروز با همه اعضای دارای حق رای تشکیل شد و ۴ مصوبه به تصویب رسید.

مدیر کل دفتر امور سیاسی و دبیر کمیسیون ماده ١٠ احزاب اظهار کرد: اولین مصوبه مربوط به صدور پروانه فعالیت انجمن اسلامی پزشکان ایران است. گزارش برگزاری مجمع عمومی این حزب در جلسه کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و صدور پروانه فعالیت، با اصلاح اساسنامه و مرامنامه موافقت شد.

وی تصریح کرد: دومین مصوبه نیز مربوط تقاضای پروانه فعالیت برای حزب مجمع اصولگرایان قم است که پروانه فعالیت برای این حزب صادر شد و با فعالیت این حزب موافقت شد.

اسلامی با بیان اینکه سومین مصوبه مربوط به خانه احزاب است، گفت: با توجه به اینکه اظهارات مصطفی کواکبیان مغایر تصمیم خانه احزاب ایران در خصوص برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب ایران بوده است، لذا خانه احزاب باید موضع خود را رسما اعلام کند.

مدیرکل امور سیاسی و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در تشریح ‌مصوبه چهارم این کمیسیون اظهار کرد: علاوه بر این اعلام شد که کمیسیون، تصمیم جلسه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات که مبتنی بر رای کل اعضای شورای مرکزی به عزل محمد زارع فومنی از دبیرکلی حزب و انتخاب اسلام دست‌گذار به عنوان دبیرکل جدید شده است، را خالی از اشکال می‌داند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.