مدیرعامل اپراتور خصوصی پست اول:

قصدی برای بیکار کردن سایر نهادهای پستی نداریم/ برای ایجاد تحول در سامانه پستی وارد این عرصه شدیم

مدیرعامل اپراتور خصوصی پست اول گفت: هدف این شرکت از حضور در عرصه پست تعامل و همکاری با سایر نهادهای پستی کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی  کرباسیان مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران در مراسم رونمایی از این اپراتور با تشکر از حضور وزیر ارتباطات و معاونین وی و مسئولینی که در این مراسم حضور دارند اظهار کرد: در ابتدا لازم است از جناب فاخر به دلیل سرمایه‌گذاری در حوزه پست در وضعیت امروز کشور قدردانی کنم.

وی افزود: ما بیشتر به دنبال این هستیم که در عرصه پستی شبکه‌ای را ایجاد کنیم که کم و کاستی‌های عرصه پستی را حل کنیم.

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران تصریح کرد: این بستر جدید که محیط تعاملی است که قرار است براساس مقررات سازمان تنظیم مقررات وارد عمل شود و با مرتبطین وابسته به پست به صورت جدی وارد همکاری شود.

کرباسیان خاطرنشان کرد: هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه این اپراتور قرار است با نرخ‌های مصوب سازمان تنظیم مقررات وارد عمل شود و قراری نیست با مجموعه پست رقابتی داشته باشد چرا که ما سال‌ها در پست کار کردیم و می‌دانیم که چه مشکلاتی در این راستا وجود دارد.

وی تاکید کرد:  در جامعه ما کارهای پستی وجود دارد ولی متاسفانه ساماندهی جدی در این راستا وجود ندارد از این رو امیدوارم سازمان تنظیم مقررات رویکردهای لازم را در این راستا عملیاتی کند و ما بتوانیم با فعالین این بخش تعامل خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست با اشاره به ایجاد یک نرم‌افزار مشخص از سوی این شرکت گفت: ما در مجموعه پستی که راه‌اندازی کردیم به مردم اطمینان می‌دهیم که همه محصولات بدون اینکه مبدا و مقصد آن مشخص باشد جابه جا می‌شوند و تنها در صورت اجازه نهادهای امنیتی امکان بازرسی محموله‌های پستی وجود دارد.

کرباسیان در ادامه با اشاره به اینکه ما به هیچ وجه به دنبال ایجاد انحصار در حوزه پستی نیستیم اظهار کرد: ما به دنبال تعطیلی سایر حوزه‌های پستی نیستیم و تمام تلاش خود را برای تعامل با سایر گروه ها انجام خواهیم داد.

وی افزود: من احساس می‌کنم با قدمی که برداشتیم سهمی را از درآمدهای پستی داشته باشیم که این روند سبب شناسایی بازارهای پستی از سوی وزارت ارتباطات و نهادهای قضایی می‌شود.

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست تصریح کرد: از مقامات وزارت ارتباطات درخواست داریم تا بازار را به سمت شرکت‌های خصوصی سوق دهند و ما بتوانیم در این حوزه فعال‌‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.