مدیر بازاریابی فروشگاههای سراسری سورنا در گفت و گو با اقتصاد آینده:
سورنا یک فروشگاه تخفیفی نیست/ همکاری با سورنا بازی برد- برد است
مدیر بازاریابی فروشگاه های سراسری سورنا گفت: فروشگاههای سورنا با حمایت گروه صنعتی گلرنگ در راستای جلب حمایت مردم ،خرده فروشان، سوپرمارکت ها و همچنین تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی کشور فعالیت خود را دنبال میکند.
محمد هادی مداح مدیر بازاریابی فروشگاه های سراسری سورنا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری رخداد اقتصادی اظهار کرد: ما در فروشگاه خود با عنوان “سراسری” وارد عمل شدیم و از این طریق شرکای ما خودشان از پروانه کسبی که در اختیار دارند استفاده میکنند ولی با ما شریک تجاری میشوند.
مدیر بازاریابی فروشگاه سورنا تصریح کرد: روند صورت گرفته از سوی ما در تعامل با شرکای تجاری که داشتیم سبب شد تا ما بسیاری از فرآیندها را به صورت سادهتری حل و فصل کنیم و این اتفاق برای اولین بار در کشور رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که ما قبل از اینکه پروژه فرانچایز را در فروشگاه های خود راهاندازی کنیم ، نمونه های داخلی فروشگاه های فرانچایز را به مدت 6 ماه به طور کامل مطالعه و در تمام جنبه ها مورد برسی قرار دادیم و توانستیم برای تمامی باگهای عملیاتی که در این راستا وجود داشت، راه حل بومی پیدا کنیم.
مداح تاکید کرد: شاید یکی از دلایل اینکه کار ما به سرعت در حال انجام است بدون شک به همکاری ما با گروه صنعتی گلرنگ و
حمایت های این گروه صنعتی معظم مرتبط است اما ، ما هم خیلی از باگها را برطرف کردیم و این اتفاق سبب شده تا با کمترین دردسری کار خود را پیش ببریم.
وی با بیان اینکه ما در بحث بازرگانی ورودیه دریافت نمیکنیم گفت: بدون شک معروفیت برند برای ما بسیار مهم است و سعی میکنیم از برندهای که در بین مردم مقبولیت بیشتری دارند استفاده کنیم . در واقع ما یک شرکت خدماتی هستیم تا در جهت سر و سامان دادن به وضعیت خردهفروشیها که این روزها حال و روز خوشی ندارند وارد عمل شدیم.
مداح افزود: در گروه صنعتی گلرنگ 3 نوع فروشگاه در حال فعالیت هستند. نوع اول، فروشگاه های تخفیف محور زنجیره ای افق کوروش است. نوع دوم فروشگاه های اکسپرس و تحت برند فامیلی مدرن است و نوع سوم فروشگاه ها که با نام تجاری فروشگاه های سراسری سورنا در حال فعالیت بوده و در زمره فروشگاه های فرانچایز هستند.
وی تصریح کرد: در واقع باید بگویم که مجموعه ما یک شرکت خدماتی است و طبق استراتژی که دارد فروشگاهها، سوپرمارکتها و خردهفروشیها را ساپورت میکند. با رشد فروشگاههای بزرگ در کشور از میزان فعالیت خردهفروشها و …کاسته شده است از این رو ما در راستای حمایت و انسجام خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها اقدام به راه اندازی فروشگاه های سورنا نموده ایم.
مداح تاکید کرد: ما در حال حاضر 500 فروشگاه را در تعدادی از استان های کشور راهاندازی کرده ایم که این فروشگاهها در استانهای تهران، البرز، فارس، گیلان، قزوین و مرکزی فعالیت خود را آغاز کردند و در استانهای اصفهان، قم و چهارو محال و بختیاری نیز فروشگاه های ما کمتر از یک ماه دیگر فعالیت خود را شروع میکنند و برنامه ما این است که تا پایان سال از بیش از 1200 فروشگاه در سراسر کشور رونمایی کنیم.
وی گفت: هدف ما این است که با فروشگاههایی که حاضر به همکاری با ما هستند قراردادی را امضا کنیم تا زیرسایه برند تجاری ما قرار بگیرند و بعد از انعقاد قرارداد با نصب تابلوی سورنا میتوانند از خدمات رایگان ما مانند سیستمهای فروشگاهی بهرهمند شوند.
مدیر بازاریابی فروشگاه سراسری سورنا اظهار کرد: از طرف دیگر ما برای بهبود فضای ظاهری فروشگاه چه در داخل و چه بیرون به فروشگاههایی که با ما قرارداد امضا کنند خدمات ارائه میدهیم و یک تیم کامل را در جهت بهبود وضعیت داخل فروشگاه در اختیار آنها قرار میدهیم.
مدیر بازاریابی فروشگاه سراسری سورنا خاطرنشان کرد: در واقع اینکه ما کالاهای خودمان را در اختیار مغازهداران قرار دهیم در قراردادی که فی مابین ما با آنها امضا شده قید میشود، اما مغازهداران در خرید از ما مختار هستند و ما تلاش خواهیم کرد تا در جهت جلب رضایت مشتریهایمان در راستای خرید از سورنا تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم.
مداح درباره اینکه مغازههای طرف قرارداد سورنا باید از متراژ خاصی برخوردار باشند تاکید کرد: معیار ما در تعیین فروشگاههای سورنا معمولا از 40 متر شروع میشود هرچند که برای ما محدودیتی در این موضوع وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بیشترین سود در تعامل با فروشگاه سورنا نصیب مشتریهای ما میشود گفت: بیشتر مشتریهایی که با ما تعامل و ارتباط دارند کاملا نفعی را که سورنا برای آنها دارند درک میکنند و آنهایی که هوشمند هستند خیلی زود همکاری را با ما شروع میکنند ولی آنهایی که در فضای تجارت به تفکر بیشتری نیاز دارند در ارتباط مستمر با ما معمولا حدود یک تا دوماه تاخیردارند.
مداح افزود: شرکتهای بازرگانی و تامین کالایی که در کشورمان فعالیت میکنند بدانند که شرکت سورنا از جمله مجموعه هایی است که هیچ مبلغی را بعنوان ورودیه دریافت نمیکند و قوانین سختگیرانهای نداریم و به همه اعلام میکنیم که درصدی را برای همکاری با سورنا پیشنهاد بدهند که هم در جهت تامین هزینه آن مشکلی نداشته باشند و هم در رقابت با سایر رقبا خود به مشکلی نخورند.
وی در ادامه گفت: ما در بحث تامینکنندگان سعی کردیم بحث برد- برد باشد و تلاش میکنیم تا به منطقیترین شکل صاحب سود شویم . فروشگاههای سورنا از فروشگاههای تخفیف محور نیستند اما ممکن است ماهی یک یا دوبار برخی از کالاهای ما شامل تخفیف شوند. در این دوره ها هم تخفیفهای بالایی را ارائه نمی دهیم.
وی درباره میزان تخفیف کالاهای عرضه شده در فروشگاه سورنا گفت: معمولا دو بار در ماه فروشگاههای سورنا به منظور ارائه کالاهای تخفیفی وارد عمل میشوند و این اقدام را ازطریق تراکتهای تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاعرسانی میکنیم.
مداح تاکید کرد: مصرف کننده بدون شک به دنبال خرید از یک فروشگاهی است که به وی حس خوب دهد از این رو ما به دنبال خراب کردن بازار با ارائه تخفیفهای متعدد نیستیم بلکه به دنبال ارائه کالا با کیفیت بالا در محیطی آرام و مناسب هستیم.
انتهای پیام/
لطفا نحوه همکاری را با ما بفرستید ممنون
سلام
جناب اقای مداح نمایندگی سورنا به عنوان فروشگاه از چه مزایایی برخوردار است؟وشما اجناس وکالا را چگونه درا اختیار نماینده قرار میدهید(امانی،فاکتوری ویا چکی)وهزینه دکور وقفسه بندی با کیست؟
برای اخذ نمایندگی با چه شماره ای تماس بگیریم
سلام برای اخذ نمایندگی به چه صورت باید اقدام کنیم
گول نخورید، میشیم عین راننده های اسنپ
افق کوروش جز درد سر چی برای ما سوپر مارکت داران داشته که سورنا بخواد سود داشته باشه،
سلام لطفا نحوه همکاری رو واسمون بفرستین
سلام ، برای اخذ نمایندگی چقدر هزینه میخواد؟ برای دکور؟ و اینکه صفر تا صد تهیه اجناس با شماست؟
سلام
برای اخذ نمایندگی با چه شماره ای باید تماس گرفت
چه سودی برای ما مغازه دارا و چه سودی برای شما داره.
کلا من متوجه نشدم چی به چیه!؟
نحوه وشرایط گرفتن نمایندگی چگونه است
سلام من میخوام نمایندگی فروشگاه سورنا رو بگیرم به کجا بایستی برم یا با چه شماره تلفنی تماس داشته باشم ممنون
سلام لطفا نحوه همکاری را لطف بفرمایید
با سلام شرایط و جگونگی اعطای نمایندگی سورنا
سلام وخسته نباشید خدمت شما لطفا شماره تماس بفرمایید تماست بگیریم بابت شرایط
و ضوابط و تامین جنس
سلام برای گرفتن نمایندگی باید به کجا و چه شماره ای تماس بگیرم
سلام . حداقل ملک چقدر؟ هزینه هر متر با دکور؟ صفر تا صد اجناس شما تامین میکنید؟ وثیقه میخواد؟ لطفا شماره تماس برای هماهنگی
جناب اقای مداح نمایندگی سورنا به عنوان فروشگاه از چه مزایایی برخوردار است؟وشما اجناس وکالا را چگونه درا اختیار نماینده قرار میدهید(امانی،فاکتوری ویا چکی)وهزینه دکور وقفسه بندی با کیست؟