مسئول ستادهای مردمی ثمر آیت الله رئیسی در نشست مطبوعاتی مطرح کرد:

هدف حضور حداکثری در انتخابات با رعایت اخلاق و قانون و کیفیت نماینده اصلح است

حبیب الله امیری مسئول ستادهای مردمی ثمر آیت الله رئیسی و حسین بیات دبیر فعالین اقتصادی ستاد مردمی ثمر در نشست خبری عصر روز یکشنبه 16 خرداد ماه به بررسی اهداف این ستاد پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ حبیب الله امیری حضور حداکثری مردم در انتخابات و کیفیت عملکرد نماینده اصلح را از اهداف این ستاد دانست و گفت: « مقام معظم رهبری فرموده اند: شماها خطاب به نخبگان، فرهیختگان به اهل علم تلاش می کنید ولایت پذیری، عدالت خواهی، مبارزه و پیشگیری از فساد را همچنین کرامت انسانی را و عمران و آبادانی سرزمین اسلامی ، وفاداری به امنیت و پیشرفت کشور را تبدیل کنید به مطالبه عمومی جامعه، مردم مطالبه گر باشند از این جنس با رعایت قانون و اخلاق. طبق این فرمایش به عنوان بستر جامعه اسلامی که مردمی است و انقلاب اسلامی که یک انقلاب صد درصد مردمی است مردم به عنوان وارثان انقلاب بیایند بر روی رفتار نمایندگان خود اثر بگذارند و نمایندگان محترم مطالبه گر باشند، مطالبه ای که از جنس ولایت پذیری، عدالت پذیری و پیشگیری از وقوع فساد با کرامت انسانی و امنیت جامعه باشد. مطالبه مردم از طریق نمایندگان مردم یک روش قانونی و شناخته شده و مورد تایید قانون است.»

وی درادامه به فلسفه ورودی ستاد ثمر اشاره داشت و بیان کرد: « فلسفه ورودی ثمر این است که با کمک خداوند و با اتحاد، سرزمین اسلامی خود را آباد می کنیم. طبق فرمایش حضرت آقا که فرمودند: پیشگیری از فساد اولا بر مبارزه است. آیت الله رئیسی در عرصه مبارزه با فساد وارد شدند و کارهای ارزشمندی را انجام دادند. سال جدید، سال ظهور اراده هاست با ولایت پذیری و تکیه بر داشته های سرزمین مان موانع را به یاری خدا از سر راه بر می داریم. شناختی که بر آیت الله رئیسی داریم ایشان با تشویق مدیران به کار جهادی درست موانع را از سر راه بر می دارند. البته فراموش نکنید دلیل عقب ماندگی غفلت از امر ولی فقیه است، در طول سالها هر زمان به مشکل برخوردیم ریشه اش به عدم توجه به فرمایشات ولی فقیه بود.»

این نشست با سخنان حسین بیات دبیر فعالین اقتصادی ستاد انتخاباتی ثمر ادامه یافت. این فعال اقتصادی رونق اقتصاد و تولیدات خوب را عامل پیشرفت اقتصاد جامعه دانست و گفت: « تا کنون عضو هیچ جناحی نبوده و نخواهم بود. امروز به عنوان یک فعال اقتصادی در این نشست شرکت کردم معتقدم اجرای عدالت از قوه مجریه شروع می شود، اگر قوانین وضع شده درست اجرا شود و شفاف سازی شود و با فساد و رانت و قاچاق کالا مبارزه شود رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود. ما در مسیری هستیم که قدرت های خارجی دست به دست هم دادند تا مانع چرخش چرخ های اقتصاد کشورمان شوند. چوانان ما امروز افسرده هستند، مردم ما شعارهای بسیاری شنیده اند که عملی نشده است. پیرها و جوانان ما به سمت بی تفاوتی رفتند چرا که سالهاست با مشکلات خرد و کلان بسیاری روبرو هستند که حل نشده است. ما به طور مداوم در پیچ ها و تنگناها هستیم. آنچه فساد و اختلاس نامیده می شود باعث شده تا اعتماد مردم از بین برود، باید تریبون ها را از دست افراد نامسئول گرفت تا اعتماد مردم جلب شود. بهبود روابط با کشورهای خارجی و رونق صادرات باعث می شود تا چرخه اقتصاد به حرکت در آید، ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه داران اقتصادی قطعا درچرخش اقتصاد نقش مهمی خواهد داشت.»

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.