وزیر راه و شهرسازی:

یزد در آغاز عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن از برنامه جلوتر است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه مسکن است، گفت: تعداد واحدهایی که عملیات اجرایی آن در استان یزد آغاز شده از برنامه‌های تعیین شده بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه ۶ خرداد در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از طرح‌های مسکن در استان یزد، گفت: پروژه‌های مسکن با سرعت بالایی پیش می‌رود و اگر تأمین مالی بانک‌ها تسریع شود، اتمام پروژه‌ها نیز تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت و تکمیل بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال انجام است و از این تعداد ۵۵۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تقدیم مردم شده است.

ساخت واحدهای مسکونی مازاد برنامه‌های تعیین شده در یزد 

وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار کرد: در استان یزد که یکی از استان‌های پیشتاز در بخش مسکن به شمار می‌رود، عملیات اجرایی طرح‌های مسکن مازاد بر برنامه‌های از پیش تعیین شده نیز آغاز شده است.

وی در خصوص طرح‌های حوزه مسکن در استان یزد توضیح داد: امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۲ هزار واحد آغاز و بیش از ۴۱۰۰ واحد نیز امروز تقدیم متقاضیان می‌شود. همچنین امروز به بیش از ۴۴۰۰ متقاضی استان نیز در قالب گروه ساخت، زمین تقدیم می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که حوزه مسکن در بخش‌های دیگر کشور نیز به همین صورت است، افزود: در هر هفته چند بار استان‌ها درخواست دارند که برای افتتاح پروژه‌ها حاضر شویم و این نشان از سرعت قابل قبول پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور دارد.

بذرپاش ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که رئیس‌جمهور فقید بر آن اهتمام داشت، موضوع ساخت مسکن بود که با وجود انتقادها با شجاعت این کار را آغاز کرد و اکنون اثراتش در جامعه در حال دیده‌شدن است و ظرفیتی در دولت نبود که در حوزه مسکن به خدمت گرفته نشود. ازاین‌رو امیدواریم هم واحدهای جدید را تعریف کنیم و هم واحدهای موجود را با سرعت به اتمام برسانیم و تقدیم مردم کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.