خبر خوش برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

استاندار کرمان گفت: حدود ۱۰ هزار قطعه زمین در سطح استان آماده شده و به زودی واگذاری قطعات زمین برای نهضت ملی مسکن در کرمان و شهرهای دیگر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛استاندار کرمان گفت: حدود ۱۰ هزار قطعه زمین در سطح استان آماده شده و به زودی واگذاری قطعات زمین برای نهضت ملی مسکن در کرمان و شهرهای دیگر انجام می‌شودمحمدمهدی فداکار امروز پنجم خردادماه در جلسه شورای مسکن استان کرمان به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشبرد کار مردم و خدمت‌رسانی دولت بدون هیچگونه اختلال و با جدیت تمام اشاره کرد و افزود: در حوزه مسکن، زمین‌هایی که باید واگذار شوند، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی اظهار کرد: برای شهر کرمان قرار بود واگذاری قطعات زمین به صورت آپارتمانی باشد که با توجه به تامین زمین صورت گرفته در نقطه‌ای از شهر، این مسئله لغو و هر قطعه زمین به دو نفر واگذار می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: به زودی واگذاری قطعات زمین در کرمان و شهرهای دیگر انجام می‌شود و حدود ۱۰ هزار قطعه زمین در سطح استان آماده شده است.

فداکار گفت: آماده‌سازی سایت‌ها پیش رفته و در مجموعه ۱۰۸ هکتاری مصوب شده شهر کرمان، به حدود ۴۰۰۰ نفر زمین واگذر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارها را به جد پیگیر هستیم و وظیفه داریم خللی در کار خدمت به مردم ایجاد نشود.

گفتنی است، هفدهمین نشست شورای عالی مسکن امروز به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و در ارتباط تصویری با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.