مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه را تسلیت گفتند

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و تیم همراهش در سانحه‌ بالگرد حین ماموریت را تسلیت گفتند.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت با انتشار پیامی، شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش و غم‌انگیز سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تاسف و تأثر شدید شد.

با نهایت تأثر و تالم، شهادت یار انقلاب، خادم‌الرضا و خادم ملت و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی  و دولت و ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

خدمات ارزشمند و ماندگار رئیس جمهور فقید و محترم و همراهان آن شهید در دوران تصدی ریاست جمهوری و قوه قضاییه، برگ زرینی در تاریخ این سرزمین خواهد بود و فقدان ایشان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشور و ملت ایران محسوب می‌شود.

از خداوند متعال برای آن یار سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت می‌نماییم.

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.