حضور مدیران ارشد و شرکت‌های گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024

شرکت‌ها و مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 حضور فعالی دارند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، دومین دوره همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (ماهان) آغاز به کار کرد.

رویداد کرمان آیدکس 2024 که 24 تا 27 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود، میزبان فعالان اقتصادی و شخصیت‌های برجسته ایران و دنیا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در پنل‌های تخصصی این رویداد مدیران ارشد گروه مالی گردشگری به ایراد سخن خواهند پرداخت و این گروه در نمایشگاه رویداد با غرفه‌ای به مساحت 154 متر مربع و 9 شرکت حضور فعال دارد.

در نمایشگاه این رویداد شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، شرکت مجتمع فولاد صنعت بناب، شرکت احیا استیل فولاد بافت، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، کارگزاری توسعه سهند، شرکت بهره‌برداری و تامین هتل‌های رکسان، شرکت توسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی پارس زیگورات، شرکت بازرگانی گردشگری دانا و شرکت صرافی گردشگری به نمایندگی از گروه مالی گردشگری حضور دارند.

بر اساس این گزارش، در پنل صنعتی‌سازی احداث ساختمان یوسف علیرضایی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر، و فریبرز دولت‌آبادی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات معماری و شهرسازی ایران، سخنرانی خواهند کرد.

در پنل گردشگری و صنایع خلاق نیز سمانه یوسفی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان، حضور خواهد داشت.

در پنل تامین مالی این رویداد، منوچهر زمانی فریزهندی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صرافی گردشگری، و مهدی آقالطفی، مدیرعامل شرکت کارگزاری توسعه سهند، سخنرانی خواهد کرد.

در دومین دوره همایش سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان 100 ابرپروژه و 300 پروژه متوسط با هدف کمک به تسریع روند نوین توسعه و سرمایه گذاری مبتنی بر اصول اقتصاد دانش بنیان، صیانت از سرمایه انسانی متخصص، انرژی‌های پاک، کشاورزی مدرن و بهره‌ور، صنایع و تکنولوژی‌های هایتک، گسترش و توسعه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد ارزش افزوده در کشور ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.