بازدید اصحاب رسانه از کارخانه پاکشوما؛

روایت یک تلاش ملی/ پاکشوما ۴۹ ساله شد

شرکت پاکشوما با تکیه بر دانش،توان و نیروی داخلی وارد چهل و نهمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت جمعی از اصحاب رسانه با حضور در نشست خبری مدیرانارشد شرکت پاکشوما و بازدید از کارخانه این شرکت در جریان روند تلاش صادقانه مدیران و نیروهای این شرکت قرار گرفتند.

معاونت بازاریابی پاکشوما: به کارگیری ۳۰۰۰ هزار نیرو در خط تولید پاکشوما

در جریان نشست خبری مدیران ارشد گروه پاکشوما محسن باقری گرمارودی مدیر بازاریابی این شرکت با تبریک سالگرد پاکشوما دیاظهار کرد: ما در ۴ کارخانه به مساحت ۳۰۰هزارمتر مشغول به فعالیت هستیم و مبنای فعالیت ما در سال جاری در حوزه صادراتمتمرکز شده است.

نشست خبری پاکشوما

وی با اشاره به افتتاح خط تولید سبد ظرفشویی در شرکت پاکشوما افزود: ما سرمایه گذاری لازم در این خط را انجام داده و خط تولید رانیز راه‌اندازی کردیم و‌ به زودی کار خود را آغاز می کنیم.

مدیر بازاریابی شرکت پاکشوما با اشاره به راه اندازی خط پیشرفته تولید یخچال در مجموعه پاکشوما به طول ۱۰۰۰ متر تصریح کرد: مادرصدد هستیم تا به زودی در فرآیند رنگآمیزی محصولات خود از مواد نانو استفاده کنیم تا مشکلات مربوط به این موضوع نیز رفع شود.

گرمارودی با بیان اینکه دفتر پاکشوما در دبی فعال شده است خاطرنشان کرد: ما درصدد دست یابی به بازارهای جهانی و تبدیل شدن بهیک برند جهانی هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: دایره خدمات پس از فروش ما بسیار گسترده است و ما یکی از شرکت های اصلی در حوزه بومی سازی در روندتولید در کشور هستیم که در حال حاضر با ۳ هزار نیرو که بخش زیادی در حوزه خط تولید مشغول به فعالیت هستند به فعالیت خود درجهت رسیدن به اهدافمان ادامه می دهیم.

مدیرکل اجرایی شرکت پاکشوما: همکاری با برندهای خارجی الویت اصلی پاکشوما در سال پیش رو

گفتنی است در جریان ادامه این نشست خبری امیرعلی ابراهیمی مدیرکل اجرایی شرکت پاکشوما با بیان اینکه سرعت تکنولوژی درحوزه لوازم خانگی بسیار بالاست گفت: این رشد و سرعت سبب شده برخی از برندها از این عرصه جا بمانند یا واگذار شوند اما اگرگفته می شود پاکشوما ۴۹ سال سابقه دارد به این معناست که این برند رویکرد و مسیری قابل قبول داشته است.

خط تولید پاکشوما

وی با بیان اینکه ما از ابتدا با شرکت‌های خارجی در ارتباط بودیم و توانستیم از دانش آنها استفاده کنیم اظهار کرد: در سال ۱۹۸۸ باشرکت فلیپس، در ۲۰۰۷ با LG، در ۲۰۰۹ با Candy و در ۲۰۱۰ با Midea همکاری خوبی در حوزه تولید داشتیم و در واقع همکاریبا برندهای خارجی اصلی ترین علت ماندگاری برند پاکشوما است.

مدیرکل اجرایی شرکت پاکشوما با اشاره به اینکه یک دفتر در حوزه توسعه محصولات و صادرات آنها در دبی داریم افزود: ما برای ۵سال آینده ۳ استراتژی را در حوزه سرمایه انسانی، سبد محصولات و همکاری با برندهای خارجی برای خودمان ترسیم کردیم هرچندپاکشوما در حال حاضر با برندهای Candy و Kenwood همکاری دارد اما ما درصدد افزایش این همکاری هستیم.

خط تولید پاکشوما

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی درباره اینکه پاکشوما قصد صادرات محصولات خود به کدام کشورهارا دارد تصریح کرد: ما از سال ۲۰۱۶ استارت توسعه کار خود را آغاز کردیم اما در حوزه صادرات هدف ما تولید برای سایر برندهاستچون امکان رقابت برای ما به دلیل مسائلی چون تحریم ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با برند پاکشوما به چند کشور همسایه صادرات داریم خاطرنشان کرد: امکان عرضه مستقیم محصولاتما به دلیل مسائلی چون تحریم‌ها وجود ندارد.

مدیر کارخانه پاکشوما: تولید روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسایل خانگی در مجموعه پاکشوما

لازم به ذکر در جریان بازدید اصحاب رسانه از کارخانه پاکشوما امیرهوشنگ نظری مدیر کارخانه پاکشوما در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی درباره فعالیت های صورت گرفته در مجموعه پاکشوما اظهار کرد: مجموعه‌ای که مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت مجموعه پاکشوما یک است که ۱۰۰ هزار مترمربع مساحت دارد و کل فرآیند پرس کاری، رنگ و مونتاژ تمام محصولات اتوماتیک و دوقلو، جاروبرقی، ظرفشویی، لباسشویی، سبد ویخچال در این بخش انجام می شود.

نظری

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید ما در کل مجموعه پاکشوما ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه است افزود: انشاالله تا سال آینده این ظرفیت به ۵ هزارتا ۵/۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.

مدیر کارخانه پاکشوما تصریح کرد: در مجموعه پاکشوما ۲ هزار و ۲۵۰ نیروی مستقیم شاغل فعالیت دارند که سهم بانوان از نیروها ۳۰درصد است که باتوجه به رویکرد بقیه شرکت ها عدد و درصد مقبولی است.

خط تولید پاکشوما

نظری درباره پتانسیل مجموعه پاکشوما در حوزه صادرات خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر به کشورهای عراق، روسیه و CIA صادرات داریم اما مشکل اصلی ما در حوزه صادرات قیمت تمام شده مواد اولیه است که اگر دولت در این بخش همراه ما باشد مشکلی برای صادرات نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.