قیمت گوشت وارداتی اعلام شد

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گفت: هم اکنون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار گوشت وارداتی تنظیم بازار با نرخ مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گفت: هم اکنون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار گوشت وارداتی تنظیم بازار با نرخ مصوب عرضه می‌شودمسعود رسولی از افزایش میزان واردات گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر آمار روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله وارد و در بازار توزیع می شود.

به گفته او، هم اکنون گوشت های گرم تنظیم بازار در استان های تهران، البرز، قم، اصفهان و خراسان رضوی با نرخ مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و میادین عرضه می شود.

رسولی ادامه داد: براساس سیاست مسئولان وزارت جهاد قرار است تا پایان سال در استان هایی که مصرف بالاتر است، گوشت های تنظیم بازار توزیع شود.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی با بیان اینکه واردات گوشت منجر به ایجاد تعادل در بازار شده است، افزود: واردات گوشت از افزایش قیمت در بازار جلوگیری کرده است به طوریکه اکنون هر کیلو لاشه در میدان بهمن با نرخ ۵۵۰ هزارتومان عرضه می شود، در حالیکه اگر واردات نبود، قیمت لاشه در عمده فروشی به یک میلیون تومان رسیده بود.

او قیمت هر کیلو ران و دست گوسفندی را ۳۷۵ هزار تومان، مخلوط گوسفندی ۳۱۶ هزار تومان، ران و دست گوساله ۲۹۹ هزار تومان، چرخ کرده ۲۷۵ هزار تومان و مخلوط گوساله را ۲۸۵ هزار تومان اعلام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.