بهسازی ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو هاشمی غربی

شهردار منطقه۹ از بهسازی و مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس های تندرو منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهبود دوام و کارایی محدوده توقف اتوبوس‌های تندرو در ایستگاه های سامانه اتوبوس های تندرو گفت: به منظور کاهش کندی تردد و ایجاد امکان بهره برداری مستمر از خطوط تندرو ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو هاشمی غربی مقاوم سازی خواهد شد.

مرتضوی درادامه گفت: افزایش ایمنی شهروندان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که لازمه آن بهسازی و مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس های تندرو منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: کاهش هزینه های بالای اصلاح و تجدید روسازی آسفالتی نیز از دیگر دلایل بررسی پروژه مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس های تندرو می باشد.

وی افزود: در قالب این پروژه ۱۵۰ مترمربع از سطح توقفگاه ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو در مسیر سامانه ۲ اتوبوس های تندرو در بزرگراه آیت الله سعیدی تندرو پس از زیرسازی بستر با کفپوش بتنی مقاوم تحکیم و بهسازی می‌شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: این عملیات براساس دستورالعمل جاری نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۲ آغاز و در کمتر از یک ماه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.