باید به دنبال ارائه خدمات برتر به مشتریان بود

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی در مراسم تجلیل از مأموران برگزیده قطارهای شرکت رجا، از تلاش و پشتکار همچنین زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مدیرعامل هگتا در مراسم تجلیل از مأموران برگزیده قطارهای رجا گفت: به سهم خود و به نمایندگی از آقای دکتر سالاری-مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی- از زحمات اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و مدیران رجا همچنین کارکنان خدوم این شرکت برای خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی و تداوم آن با توجه به قدمت این شرکت، سن بالای ناوگان، مشکلات متعدد در تأمین قطعات و تعمیرات قطارها تشکر و قدردانی ویژه دارم.

علی رحیم پور افزود: رجا باید تیمی عملیاتی داشته  باشد تا بتواند کیفیت خدمات در حد 5 ستاره ارائه دهد و کمترین آسیب را به محیط زیست برساند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و تلاش‌هایی در حال پیگیری است تا مجموعه واگن پارس به رجا ملحق شود و با اقداماتی که جدیداً صورت گرفته این شرکت را قوی‌تر از گذشته کنیم.

مدیرعامل هگتا با اشاره به مجموعه‌های هتلی و اقامتی در زیر مجموعه هگتا گفت: علاوه بر هم افزایی جهت ارائه خدمت به هموطنان گرامی و بهبود و ارتقای خدمات، از این ظرفیت برای استفاده کارکنان و گردهمایی‌های اینچنین استفاده کرد.

رحیم‌پور با بیان این نکته که باید به دنبال ارائه خدمات برتر به مشتریان بود، اظهار داشت: در حوزه ارتقای کیفیت خدمات باید به اصل تضمین کیفیت خدمات رسید و آن را دنبال کرد.

وی گفت: باید به دنبال این بود تا مشتری ناراضی به مشتری راضی و مشتری راضی به مشتری خیلی راضی و عالی تبدیل شود .

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی با ذکر خاطره‌ای از سفر با قطار مشهد به تهران در سال های دور افزود: گردشگری رسیدن به لحظات خوش است و وظیفه ما و همکارانمان این است که لحظات و خاطرات خوش در سفر ایجاد شود.

رحیم‌پور با بیان اینکه صنعت گردشگری و حمل و نقل انسان محور، مشتری محور و تقاضا محور است، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمات‌رسانی شما با روحیات مشتریان سروکار دارید، بنابراین تحمل و صبرتان باید بیشتر باشد تا بتوانید مهمان را تکریم کنید، بر این اساس اولین وظیفه ما در حوزه قطارهای رجا “احترام” است.

وی با اشاره به اینکه احترام باید همه جانبه باشد مثل؛ احترام به خود، احترام به همکار و احترام به مشتری، افزود: در هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی تلاش می‌کنیم از زحمات شما همکاران گرامی تکریم کنیم، زیرا اعتقاد داریم که از یک کارمند ناراضی نمی‌شود خدمات راضی دریافت کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.