اعلام شرایط فروش دایون Y۷ به همراه تسهیلات ویژه+ جدول

شرکت ایلیاموتور شرایط فروش دایون Y۷ را برای فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ این بخشنامه فروش با تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی همراه است که مشتریان می‌توانند از آن بهره ببرند.

موعد بازپرداخت تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی شرایط فروش دایون Y۷ نیز ۴۸ ماهه است.

دایون Y7 یکی از معدود خودروهای آفرودی تولید داخل به حساب می‌آید که می‌توان لقب شاسی‌بلند را برای آن برگزید. علت این موضوع، بهره‌مندی دایون Y7 از شاسی نردبانی است که امکان اجرای مانورهای آفرودی را به این خودرو اعطا می‌کند. خودرویی که در ایران با نام دایون Y7 عرضه می‌شود، در واقع مدل جدید دایون Y5 محصول قبلی ایلیاموتور است که پیشرانه قوی‌تر و امکانات بیشتری دارد.
زیر کاپوت دایون Y7، موتور 2.4 لیتری میتسوبیشی با 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته است. گیربکس شش سرعته خودکار نیز قدرت و گشتاور را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند. قیمت دایون Y7 در بازار آزاد، حدود دو الی دو میلیارد و 400 میلیون تومان است.
ازجمله تجهیزات رفاهی و ایمنی دایون Y7 می‌توان به این موارد اشاره کرد: نمایشگر لمسی، هفت صندلی، صندلی برقی راننده، سامانه مدیریت تعادل، استارت دکمه ای، سانروف، دوربین عقب، ره‌یاب ماهواره ای، آینه های تاشوی برقی، تنظیم الکتریکی شدت پرتاب باد ردیف دوم و سوم، تریم داخلی چرم، حالت اسپرت و برفی و تیپ ترونیک جعبه دنده، تهویه الکتریکی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین، دو عدد ایربگ، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک و مکانیکی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب به همراه سیستم‌های ABS ،EBD ،BA.

 

شرایط فروش دایون Y7

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.