انتصاب عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید

محمود محمودزاده طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید محمود محمودزاده طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و به استناد مصوبه شماره 475/02/ص مورخ 25/01/1403 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، به موجب این حکم به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه، سازمان ها و شرکت های تابعه به منظور ایفای بهینه وظایف محوله، موفق و موید باشید.

توفیقات آنجناب را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.”

سعید غفوری رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در این جلسه خاطرنشان کرد: امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم.

غفوری در ادامه با تأکید بر حضور تیم متخصص و حرفه ای در حوزه فنی و شهرسازی در شرکت مادر بیان کرد: با وجود آنکه مأموریت محوله به شرکت عمران شهرهای جدید اقدامی بزرگ و حساس است اما با این حال جهش بسیار خوبی را در حوزه فنی و شهرسازی در پایان سال گذشته شاهد بوده و تلاش داریم به نقطه مطلوب تری نیز برسیم.

محمودزاده نیز در این جلسه ضمن اشاره به اینکه در این دوره مسئولیت اصلی ساخت و تولید مسکن در کشور از نظر کیفی بر دوش شهرهای جدید است گفت: برای موفقیت در این مسیر راهی جز تولید ثروت نداریم که تعریف شهرهای جدید تحت عنوان شهرهای فرهنگی، درمانی ، تفریحی و … می تواند کمک شایانی به آن داشته باشد.

عضو جدید هیأت مدیره شرکت مادر در ادامه سخنان خود با تأکید براینکه دوران بکارگیری مدیران هزینه تمام شده و مدیران درآمد هزینه باید در میدان حاضر باشند گفت: نمی توانیم در این مسیر معطل منابع بیرونی وبانک ها باشیم بلکه باید به تولید منابع در خود سیستم متمرکز شویم.

وی همچنین اصلاح مدل های موجود و تغییر آرایش در جهت چابک سازی مجموعه را امری مهم دانست و گفت: باید تیم متخصص و خلاق در جهت انجام اهداف شرکت مشغول بوده و ضمن یافتن راهکارهای جدید و تولید ثروت مشکلات را درون سیستم رفع کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.