باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد

به منظور بهره مندی شهروندان از برترین خدمات بانکی، باجه بانک شهر در شمشک دربندسر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی‌ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که جمعی از معاونین بانک شهر و مدیران ارشد شهری شمشک دربندسر حضور داشتند؛ باجه این بانک با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکداری به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در محل جدید افتتاح شد.

محمد علی برقی مدیر امورشعب تهران و البرز بانک شهر در مراسم افتتاح باجه بانک شهر در شمشک دربندسر از تلاش کارکنان این بانک برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان سراسر کشور، و همکاری مدیران شهری برای گسترش خدمات بانک در این شهر، قدردانی کرد.

برقی افزود:با افتتاح این باجه، ظرفیت بانک شهر در تهران افزایش یافته و خدمات بانکی به مشتریان این منطقه با کیفیت بالاتری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانک شهر با سبد خدمات منحصر به فرد در تمامی حوزه های بانکی و ابزارهای نوین مالی گسترده، با افتخار پاسخ‌گوی نیازهای پولی، مالی و بانکی عموم هموطنان و مشتریان حقیقی و حقوقی است، تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل موجود در شمشک دربندسر، امید است با افتتاح باجه بانک شهر ضمن ارائه خدمات مطلوب و رفع نیازهای بانکی منطقه، درآینده نزدیک به لحاظ منابع در سطحی قرارگیرد که شاهد تبدیل آن به شعبه باشیم.

برقی ادامه داد: امیدواریم مدیران شهری شمشک دربندسر در راستای تثبیت و تقویت جایگاه باجه بانک شهر در منطقه همکاری لازم را به عمل آورند.

ساوه شمشکی شهردار شهر شمشک دربندسر نیز در این مراسم تاکید کرد: باتوجه به اینکه منطقه شمشک دربندسر دارای موقعیت گردشگری و دارای دو پیست بین المللی می باشد، افتتاح باجه بانک شهر و ارائه خدمات بانکی نقش به سزایی در رشد منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران خواهد داشت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.