هوشمندسازی و بهره گیری از ابزارهای هوش مصنوعی سرلوحه برنامه ها واقدامات سال جاری است

معاون وزیر راه و شهرسازی، هوشمندسازی فعالیت‌ها و بهره گیری از ابزارهای هوش مصنوعی را از اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سرلوحه برنامه ها و اقدامات درسال جاری بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در دیدار با مدیران کل و معاونان ستادی این سازمان ، ضمن تبریک عیدسعید فطر و آرزوی قبولی طاعات در بهارقرآن ، اظهارداشت: یکی دیگر از اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درسال جاری ، شفاف سازی امور و فرآیندهای کاری است تا همه مخاطبان و کاربران و خدمات گیرندگان به طور شفاف و دقیق در جریان امور و اقدامات انجام شده قرار بگیرند.

وی افزود : دراین راستا درنظراست با ایجاد سامانه جامع اطلاعاتی ، تمامی سامانه‌های فعالیت‌های سازمان در یک سامانه قرار بگیرند و قابل دستیابی به خدمات گیرندگان باشند.

امانی با تأکید بر اهمیت نشاط آفرینی و امید‌ آفرینی در سازمان در راستای سیاست‌های دولت افزود:در پی رئیس دولت با کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری ، مقرر است تا حد امکان، امور قابل واگذاری به استان ها واگذار شود ، از این رو از معاونت های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و درحد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: ملاقات مردم با ریاست و معاونین سازمان یکی دیگر از برنامه های اولویت‌دار است تا مراجعه کنندگان بتوانند بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با مسئولین درمیان بگذارند و منجر به رفع مشکلات و بهبود دراقدامات شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دربخش دیگری ازسخنان خود اعلام کرد: درسال گذشته با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی همه کارکنان ستادی و استانی، برنامه های خوبی از قبیل خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی ، رفع بالغ بر ۸۰۰ نقاط پرحادثه ، احداث ۳۰۸۰ کیلومتر راه روستایی ، پروژه های نگهداری و روکش آسفالت ، تامین ماشین آلات راهداری اجرا شد که امیداست درسال جاری هم با تداوم این پروژه ها خدمات بهتری به هموطنان ارائه شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.