پست بانک بخشنامه کدهای رفتار عمومی سازمانی برای مشتریان و کارکنان توانخواه را ابلاغ کرد

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران، بخشنامه کدهای رفتار عمومی فرهنگ سازمانی برای مشتریان و کارکنان توانخواه را به ادارات ستادی، اجرایی، مسئولان و کاربران باجه‌های بانکی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بر اساس این بخشنامه، کدها ی رفتار عمومی برای مشتریان و همکاران توانخواه جسمی و حرکتی، ناشنوایان، نابینایان، بیماران صعب العلاج و دارای کهولت سن در کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم پست بانک ایران تصویب شده و برای اجرا به تمام کارکنان ستادی و اجرایی ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، بر اساس این بخشنامه رعایت کدهای رفتاری برای تمامی کارکنان بانکی الزامی بوده و به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار گرفته و بازرسان مقیم موظف بر نظارت بر حسن اجرای آن هستند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.