پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز قدس

رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی گفت: روز جهانی قدس، نوید بخش حمایت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین است و این نهضت حق‌طلبانه تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه‌ روزگارادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ متن پیام ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز قدس به این شرح است:

امسال در شرایطی روز جهانی قدس را برگزار می کنیم که چشمان همه جهانیان شاهد اِعمال انواع جنایات علیه صاحبان اصلی سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب اسراییل است. این تجاوز و تعرض یکی از بزرگ‌ترین جنایات و نسل‌کُشی‌های تاریخ را شکل داده است. این فاجعه عمیق انسانی طی ۶ ماه اخیر در فلسطین و بویژه نوار غزه موجب قتل عام بیش از ۳۳ هزار نفر از فلسطینیان که اکثریت آنان زنان و کودکان هستند، جلوه تأسف‌بار و غم‌انگیز دیگری از تضعیف حقوق ملت مظلوم و مقاوم فلسطین رقم زده است.

رجاء واثق داریم در این برهه تاریخی همه‌ انسان های آزادی خواه و صلح جوی جهان خواستار تمهیدات لازم از سوی جامعه جهانی و کشورهای اسلامی‌برای برداشتن گامهای عملی و موثر به سوی تأمین کامل حقوق پایمال شده فلسطینیان و پایان بخشیدن به جنایات هولناک، غم انگیز و تأسف‌بار رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه غربی هستند.

امیدواریم به برکت این ماه شریف، وحدت و انسجام منطقه‌ای، اسلامی و بین‌المللی و تلاش‌های جهانی برای حمایت موثرتر از ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری تجلی گردد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، که ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برای توجه مسئولانه همه جهانیان به مسئله فلسطین است و به عنوان نقشه‌ راه  تحقق آزادی سرزمین فلسطین شریف تعیین گردید، ان‌شاءالله به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به سرانجام خواهد رسید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، ایمان دارم این مبارزات تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد و ملّت فهیم ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر ملل اسلامی، با حضور یک پارچه خود در راهپیمایی روز قدس، فریاد بلند علیه اشغال و تجاوز به ملّت مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

کارکنان بانک ملی ایران در سراسر کشور نیز با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده اند و امروز در جهاد علیه رژیم صهیونیست غاصب فعالانه حضور داشته و دسیسه‌های شیطانی آن تروریست‌های کودک‌کش را نقش بر آب خواهند کرد و ان‌شاءالله دوشادوش ملّت فهیم و انقلابی و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، در راهپیمایی با شکوه امروز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.