پیام رییس مرکز پژوهش های مجلس در پی شهادت سردار زاهدی و یارانش

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید محمدرضا زاهدی و جمعی از یاران ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در پی جنایت رژیم صهیونیستی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سردار سرافراز اسلام شهید محمدرضا زاهدی و جمعی از یاران ایشان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس مرکز پژوهش‌های ‌مجلس ‌شورای ‌اسلامی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اَللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

در هنگامه لیالی پر فیض قدر و در آستانه روز جهانی قدس، رژیم ننگین صهیونیستی که این روزها با ایستادگی جبهه مقاومت، ضعیف‌تر و منزوی‌تر از همیشه شده است، در جنایتی آشکار و با خویی ددمنشانه و غیردیپلماتیک با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، رزمندگان غیور و رشید ایران اسلامی را در ماه مبارک رمضان به شهادت رساند و پرده‌ای دیگر از وحشی‌گری خود را آشکار ساخت. در این جنایت سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و یاران ایشان در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و عند ربهم یرزقون گشتند. رژیم مجهول و مجعول صهیونیستی اما بداند با این جنایات، خللی در مسیر ایستادگی و حق طلبی محور و مقاومت در مسیر نابودی آن رژیم، ایجاد نخواهد شد و در آینده نزدیک این هدف دست‌یافتنی خواهد بود.

اینجانب شهادت سرداران سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و یاران ایشان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده مکرم این شهدای عزیز، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای بیت محترم و دوستداران‌شان، صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت می‌نمایم.

بابک نگاهداری
رییس مرکز ‌پژوهش‌های مجلس‌ شورای ‌اسلامی

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.