در راستای تفاهم همکاری با شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به انجام می‌رسد؛

تحول بزرگ در تأمین سوخت شهروندان تهرانی توسط پیدو پارسیان | 2 باب از 10 جایگاه سوخت به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های جایگاه سوخت بوعلی (شهرک مشیریه) منطقه 15 و جایگاه سوخت فهیم آباد آزادگان در منطقه 16 که با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران توسط شرکت تجارت الکترونیک آیریک پارسیان (pido) به اجرا درآمد، با حضور شهرداران این مناطق به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور سعید قلی بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران به‌صورت ویدیو کنفرانس و شهرداران مناطق به‌صورت حضوری در محل پروژه برگزار شد.

در این مراسم، حمیدرضا بابا زاده مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک آیریک پارسیان pido، گفت: پروژه فوق در راستای تفاهم همکاری با شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به انجام رسید. در توافقی که میان پیدو (Pido) و شهرداری انجام شد، قرار است ۱۰ باب جایگاه کوچک‌مقیاس سوخت در سرتاسر شهر تهران راه‌اندازی شود.

وی افزود: به همین منظور و در راستای تسهیل در دسترسی و سرعت سوخت‌رسانی به همشهریان در تهران، ۲ باب از جایگاه‌های سوخت موردتفاهم با شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در مناطق ۱۵ و ۱۶ تهران افتتاح شد.

بابا زاده با اعلام اینکه یک جایگاه سوخت دیگر در شهرری تا پایان فروردین‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: کلیه مراحل جایگاه سوخت شهرری به پایان رسیده و امیدواریم در فروردین ۱۴۰۳ به بهره‌برداری نهایی برسد. هفت جایگاه دیگر نیز کارهای تجهیز آن تا اوایل اردیبهشت‌ماه سال 1403به پایان خواهد رسید و پس از مرتفع‌شدن مراحل اداری در آینده نزدیک تعداد ۱۰ باب جایگاه سوخت باهدف تسهیل در امر ترافیک به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آیریک پارسیان (پیدو)، تصریح کرد: هرکدام از این جایگاه‌ها دریکی از مناطق تهران افتتاح می‌شود که این امر اثبات‌کننده عدم تمرکز بر روی منطقه‌ای خاص است. شرکت پیدو (pido) از شرکت‌های زیرمجموعه بانک پارسیان می‌باشد که به‌عنوان نخستین سوخت‌رسان سیار فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر اقدام به تأسیس جایگاه‌های سوخت ثابت کرده است.
حمیدرضا بابا زاده تأکید کرد: فاز اول این طرح احداث ۱۰ باب جایگاه کوچک‌مقیاس هست و پیدو در صورت حمایت شهرداری تهران قصد سرمایه‌گذاری و احداث ۱۰۰ باب جایگاه در کلان‌شهر تهران را دارد.

وی در پایان اظهار داشت: جایگاه‌ها به‌صورت ثابت است و بر اساس توافق همکاری با شهرداری تهران، پس از ده سال بهره‌برداری توسط شرکت pido به‌عنوان سرمایه‌گذار این طرح، این جایگاه‌های سوخت تحویل شهرداری تهران خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.