در پیام نوروزی علی‌رضا یزدان‌دوست تاکید شد:

بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز و تبریک همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن، از گام‌های بلندی خبر داد که این شرکت در سال ۱۴۰۳ برای تحقق اهداف ترسیم شده خود برخواهد داشت.

به گزارش رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ علی‌رضا یزدان‌دوست در پیامی نوروزی ضمن تبریک حلول سال نو و بهار پرطراوت و آرزوی قبولی طاعات برای تمامی همکاران، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان و شبکه فروش، سهامداران، بیمه‌گزاران و خانواده‌های گرامی ایشان، سالی سرشار از سلامتی، شادکامی، بهروزی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال برایشان آرزو کرد.

وی در این پیام با اشاره به دستاوردهای ارزشمند شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ برای شرکت بیمه ملت، سالی سرنوشت‌ساز خواهد بود، در این سال با اتکا به تجارب ارزشمند گذشته، تعهد و تخصص کارکنان پرتلاش و نوآوری در ارائه خدمات بیمه‌ای، گام‌های بلندی در مسیر نیل به اهداف بزرگ خود برخواهیم داشت.

متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه ملت به شرح زیر است:

بهار طبیعت، بشارت دهنده‌ رویش دوباره و تجلی اعجاز الهی است. نسیم روح‌نواز بهاری، جان زمین را تازه می‌کند و فرصتی دوباره برای آغاز و امیدواری می‌آفریند.

در سالی که گذشت، در سایه الطاف الهی و همدلی و تلاش بی‌وقفه تمامی ارکان شرکت، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در مسیر ارائه خدمات و جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران بودیم.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه‌ی حلول سال نو و بهار پرطراوت به تمامی همکاران، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان و شبکه فروش، سهامداران، بیمه‌گزاران و خانواده‌های گرامی ایشان، سالی سرشار از سلامتی، شادکامی، بهروزی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال برایشان آرزومندم.

سال ۱۴۰۳ برای شرکت بیمه ملت، سالی سرنوشت‌ساز خواهد بود. سالی که در سایه الطاف الهی و با اتکا به تجارب ارزشمند گذشته، تعهد و تخصص کارکنان پرتلاش و نمایندگان محترم و نوآوری در ارائه خدمات بیمه‌ای، گام‌های بلندی در مسیر نیل به اهداف بزرگ خود برخواهیم داشت.

اهدافی همچون ارائه خدمات جامع و نوین بیمه‌ای متناسب با نیازهای روزافزون جامعه، ارتقای سطح رضایت بیمه‌گزاران گرامی با ارائه خدمات با کیفیت و حفظ حقوق ایشان، توسعه‌ سهم بازار و افزایش سودآوری شرکت با اتکا به نوآوری و خلاقیت، مسئولیت اجتماعی و ایفای نقش موثر در ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای در جامعه از جمله آنهاست.

بی‌شک دستیابی به این اهداف، جز با همدلی و تلاش بی‌وقفه تمامی ارکان شرکت بیمه ملت، مقدور نخواهد بود. از این رو، از تمامی ذینفعان ارجمند تقاضا دارم که در سال جدید، با همدلی و تعهدی بیش از پیش، در مسیر تحقق این اهداف یاری‌گر ما باشند.

همچنین اینجانب فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی خانواده صنعت بیمه از جمله نخبگان و مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و فعالین رسانه‌ای تبریک گفته و از خداوند متعال خالصانه تندرستی، شادی، سربلندی، مهر و دوستی برای همگان، به ویژه همکاران شایسته خود خواستارم.

علی‌رضا یزدان‌دوست

مدیرعامل شرکت بیمه ملت

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.