پیام نوروزی شهردار منطقه ۹

سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ در متن این پیام آمده است؛

بار دیگر بهار از راه می‌رسد تا سرآغازی برای همگرایی و مهرورزی باشد. فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآنی فرصتی است تا با تامل و درنگ بر کارنامه عملکردمان، چشم اندازی روشن برای فردا ترسیم کنیم. حمد و سپاس پروردگار متعال را که در  سالی که گذشت با تمام فراز و فرودهایش به ما توفیق خدمت عنایت نمود و خانواده بزرگ شهرداری منطقه ۹ تهران در سال ۱۴۰۲، توانست با کوشش و تلاش  بی‌وقفه در جهت ارتقاء خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی گام بردارد تا  سند افتخار دیگری را به کارنامه درخشان شهرداری تهران بیفزاید.

«بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شــهری»، «راه‌اندازی و بهره‌برداری مجموعه فرهنگی ورزشی‌ شهربانو»، «افتتاح نیروگاه خورشیدی ستاد بحران‌ منطقه ۹» و برگزاری کلان‌پروژه های فرهنگی، اجتماعی و مناسبتی نظیر؛ «دهکده بهارایران» در ایام نوروز به مدت ۱۵ شب، «جشن بزرگ ده کیلومتری عید غدیرخم»، نخستین سوگواره آئینی شهر تهران با عنوان «محرم شهر» و «اجتماع عظیــم اربعینی‌ها» با حضور بیش از  یکصد هزار نفر  از دلدادگان حسینی در میدان بزرگ  آزادی، پویش «من شهــردارم ۲» و برگزاری «یادواره شـــهدای منطقه ۹» از جمله افتخاراتی است که در سال  گذشته با همکاری و همدلی همکارانم  رقم زدیم . همچنین در حماسه « راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن» با انجام اقدامات زیرساختی و خدماتی در  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خادم شهروندان عزیز تهرانی بودیم.

اکنون در آستانه فرارسیدن روزهای نویدبخش بهار و آغاز سال نو  فرصت را مغتنم شمرده و به پاس خدمات صادقانه وتلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری منطقه۹ در سال گذشته، مراتب قدردانی خویش را اعلام می‌نمایم. همچنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید نوروز را خدمت تمامی  هموطنان عزیزم تبریک عرض می‌نمایم. باشد که تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) خدمتگزار ایران اسلامی عزیزمان بمانیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.