جزییات جدید از برخورد با پرونده رشوه راه آهن دولت قبل+مستندات

سرپرست روابط عمومی راه‌آهن گفت: برای اولین بار در تاریخ راه آهن، اشخاص و شرکت‌های رشوه دهنده از معامله با دستگاه‌های دولتی محروم شدند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، جلال مختاری سرپرست روابط عمومی راه آهن گفت: برای اولین بار در تاریخ راه آهن طی نامه مدیر عامل راه‌آهن دولت سیزدهم به رئیس سازمان اداری و استخدامی بر اساس آیین نامه مبارزه با رشوه مصوب هیات وزیران و قانون مدیریت خدمات کشوری و نامه سازمان اداری و استخدامی به کلیه دستگاه‌های کشور، اشخاص و شرکت‌های رشوه دهنده برای همیشه از معامله با کلیه دستگاه‌های دولتی محروم شدند.

مختاری افزود: با دستور و پیگیری سید میعاد صالحی، مدیر عامل راه‌آهن ج.ا.ا و با همکاری مشترک راه آهن و سربازان گمنام امام زمان (عج)، مدیر مالی راه‌آهن در دولت گذشته به جرم دریافت رشوه دستگیر، محکوم و مجازات شد.
سرپرست روابط عمومی راه آهن همچنین درباره اشخاص حقیقی و حقوقی محکوم شده در این پرونده گفت: اشخاص و شرکت‌های رشوه دهنده یعنی شرکت ریل پرداز سیر و شرکت ریل ترابر آریا و همچنین آقایان فرهنگ طلوعی، مهدی جلالی، اسماعیل اویسی، ابوالفضل نقاشی و سید غلامرضا کاظمی نیز شناسایی، محکوم و مجازات شدند.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.