طی هفته گذشته انجام شد:

از لایروبی ۵ هزار متر از انهار تا مرمت و بهسازی آسفالت معابر ناحیه ۳

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۱۷ با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام گرفته در سطح این ناحیه، گفت: یکی از این اقدامات، عملیات لایروبی و رسوب زدایی بیش از ۵ هزار متر از انهار سطح منطقه بوده که جهت جلوگیری از آب گرفتگی و افزایش بهداشت محیطی انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سطح ناحیه طی روزهای اخیر، گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته رفع معایب و تعویض لامپ های معیوب سایه بان ها و مسیر اتوبوس ها بوده که با هدف تامین روشنایی و زیبایی بصری شهری انجام گرفته است.

وی افزود: در راستای بهسازی و ساماندهی معابر، عملیات اجرای روکش آسفالت در کوچه های سعادت گاه و سپند در خیابان شهسوار شمالی انجام شده است. از دیگر اقدامات عملیات لایروبی و رسوب زدایی بیش از ۵ هزار متر از انهار سطح منطقه بوده که جهت جلوگیری از آب گرفتگی و افزایش بهداشت محیطی انجام گرفته است.

الهوردیان تصریح کرد: اجرای طرح نگهداشت شهر از جمله رفت و روب و نظافت معابر به طور مستمر در سطح ناحیه انجام‌می شود؛ علاوه بر آن عملیات رنگ پوششی، پاکسازی و حذف زوائد از جداره دیواره های پل ۹ دی نیز انجام شده؛ همچنین عملیات مرمت و تعویض دریچه های فلزی، پیاده روسازی و سنگفرش در سطح ناحیه انجام شده است.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه، اظهار کرد: از دیگر اقدامات انجام شده آموزش تفکیک پسماند از مبداء بوده است. با توجه به توسعه فضای سبز کاشت گل و گیاه در سطح بوستان های منطقه نیز اجرا شده است.

وی با اشاره به تحقق طرح تحول ۲۰ گانه در سطح ناحیه، تصریح کرد: جهت تحقق این امر اقدامات مختلف عمرانی انجام شده که از جمله می توان به اجرای آسفالت در خیابان های ابوذر، نعیمی، نعمتی، شهسوار جنوبی و شمالی و کوچه های فرعی آن اشاره کرد. همچنین مرمت و بهسازی انهار خیابان های قلعه مرغی، نعیمی، شهسوار جنوبی و برخی از کوچه های منشعب از آن انجام شده است.

الهوردیان افزود: در همین راستا مرمت و بهسازی پیاده رو از میدان ابوذر تا خیابان شهید برادران حسنی و میدان شهدای مدافع حرم تا خیابان امامی محرم نیز انجام گرفته است.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر عملیات تعمیر مخازن معابر نیز انجام شده است. با توجه به اینکه ولادت حضرت علی اکبر(ع) را پشت سر گذراندیم، در این روز در سراهای محلات ناحیه جشن های ویژه ای برگزار شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.