برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹

با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه، شهردار منطقه۹ و مدیران ترافیکی منطقه، جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ در راستای رصد دوره ای پیشرفت و کیفیت اجرای برنامه عملیاتی و ارزیابی عملکرد معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امورمناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جلسه نظارت ستادي و ارزيابي عملكرد سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداري منطقه۹ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه تیم کارشناسی اداره کل حمل و نقل عمومی و امورمناطق در معیت مدیران ترافیکی و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ از پروژه های احداثی و وضعیت تجهیزات و المان های ترافیکی بازدید به عمل آورده و چالش ها ترافیکی منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پس از اتمام بازدید میدانی نیز در جلسه هم اندیشی که با حضور سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران ترافیکی برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد توسط معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، نقطه نظرات و دغدغه ها بیان شد و شهردار منطقه درخصوص پروژه ها و اولویت های ترافیکی در این قسمت از پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

همچنین مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در این جلسه مجموع اقدامات ترافیکی۱۱ماهه منطقه۹ را در خصوص اجرای موثر بخشنامه تفویض اختیار به مناطق و سرعت عملیات اجرایی در پروژه های توسعه محله ای من شهردارم و کسب رتبه برتر در سامانه کنترل پروژه و میزبانی شایسته از راهپیمایان یوم الله ۲۲ در قدمگاه امام و انقلاب اسلامی را شایسته تقدیر دانست.

لازم به ذکر است در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹، دستور پیگیری ویژه به منظور رفع موانع وتسریع در اجرای پروژه های احداث پارکینگ طبقاتی کوثر، گالری مجتمع ایستگاهی مترو استادمعین در ضلع جنوب خیابان آزادی و ساماندهی ترافیکی زیرگذرغربی میدان آزادی صادر شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.