«سیدمهدی فرحی» قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی شد

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «سیدمهدی فرحی» به‌عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی «سیدمهدی فرحی» را به‌عنوان قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی منصوب کرد.

در حکم وزیر صمت برای فرحی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت قائم مقام وزیر در امور بازرگانی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی، در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی‌عصر(عج) خواستارم.»

گفتنی است سیدمهدی فرحی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر است و پیش از این قائم مقام وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده و از دیگر سوابق وی در وزارت دفاع می‌توان به رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی، معاون آماد و تحقیقات، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی، رئیس سازمان صنایع هوافضا و مدیرعامل سازمان صنایع دفاع اشاره کرد.

همچنین وی به مدت 5 سال به عنوان دبیر ستاد توسعه هوافضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده و هم اکنون نیز مشاور ریاست محترم ستادکل نیروهای مسلح در امور فضایی و دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی است.

لازم به ذکر است ریاست کارگروه ها، کمیته های تخصصی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و تدوین کتب و انتشار مقالات متعدد در نشریات و کنفرانس‌های داخلی و خارجی نیز از جمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.