مقیمی:

اولویت ایران خودرو استفاده از توان داخلی در خطوط تولید است

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: مدیریت هزینه‌های لجستیک یکی از مسیرهای موجود برای کاهش دغدغه‌ ایران‌خودرو در متناسب‌سازی قیمت تمام شده محصولات است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ فرشاد مقیمی در مراسم راه‌اندازی خط رنگ پلیمری در مهرکام‌پارس خراسان گفت: این پروژه در دستیابی به اهداف کاهش هزینه‌های لجستیک راهگشا خواهد بود.

مدیرعامل ایران‌خودرو استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در حوزه طراحی و راه‌اندازی این خط تولید را ویژگی مهم این پروژه دانست و گفت: اولویت ما استفاده از توان داخلی در خطوط تولید است.

وی سایت خراسان را بهترین سایت استانی ایران‌خودرو خواند و گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته به زودی شاهد تحولات بسیار مهمی در این سایت خواهیم بود. قطعه سازان استان برای تامین قطعات این سایت تلاش بیشتری کنند.

مقیمی تاکید کرد: سایت خراسان در چارچوب فعالیت‌های اقتصادی باید تبدیل به الگویی برای تولیدکنندگان شود.

نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی نیز راه‌اندازی خط رنگ پلیمری را عاملی برای رونق تولید و ایجاد منافع زیاد مالی و مادی برای منطقه خراسان و بینالود دانست.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی گفت: این اقدام سبب اشتغالزایی در منطقه شده است‌.

وی ضمن قدردانی از ایران‌خودرو برای تعریف و اجرای پروژه‌های دارای پیوست‌های اجتماعی و نگاه به مسائل اقتصادی و توسعه‌ای گفت: در کنار تولید در سایت ایران‌خودرو خراسان، شاهد رونق فعالیت‌ قطعه سازان استان هستیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.