بانک ملی ایران حامی اشتغالزایی جوانان

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود طی سال های گذشته، با پرداخت و توزیع عادلانه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و جامعه هدف سازمان‌های حمایتی، گام های مهمی به منظور ایجاد فرصت های اشتغالزایی و توسعه طرح های خود اشتغالی فراگیر ملی برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی به منظور حمایت و توان بخشی به طرح های خود اشتغالی فراگیر ملی و مشاغل خانگی و همچنین توسعه بازارهای کسب و کار از ابتدای تیرماه 1401 تا پایان دی ماه امسال (1402) در مجموع 253 هزار و 309 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 228 هزار و 142 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و گروه های هدف سازمان های حمایتی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

لازم به یاد آوری است، بانک ملی ایران طی 10 ماه امسال، در مجموع تعداد 98 هزار و 26 فقره تسهیلات خود اشتغالی به ارزش 121 هزار و 641 میلیارد ریال به گروه های هدف سازمان های حمایتی و متقاضیان اشتغالزایی پرداخت کرده است.

افزون بر این، پرداخت تسهیلات به اشتغال زندانیان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در مدت یاد شده در راستای حمایت از بازار کسب و کار و خوداشتغالی در کشور است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.