سازمان راهداری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری

ناوگان اتوبوسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد با بهره گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانجات داخلی و واردات ناوگان حمل و نقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد با بهره گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانجات داخلی و واردات ناوگان حمل و نقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

بر این اساس از همه شرکت‌های حمل و نقل مسافری و شرکت‌های بازرگانی حقوقی مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت و واجد شرایط برای مشارکت دعوت به عمل می‌آورد.

از جمله شرایط این مشارکت آن است که میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری اتوبوس برون شهری به نسبت ۳۰ درصد آورده متقاضی و ۷۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری ون و مینی بوس برون شهری به نسبت ۴۰ درصد آورده متقاضی و ۶۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری سواری کرایه برون شهری به نسبت ۵۰ درصد آورده متقاضی و ۵۰ درصد تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

اطلاعیه

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.