در نشست علمی مدیران بانک صنعت و معدن با موضوع تحول دیجیتال در صنعت بانکداری مطرح شد؛

مدیرعامل این بانك: یكی از مهمترین نتایج تحول دیجیتال، مشتری محوری و رضایت ذینفعان است

خورسندیان در نشست علمی تحول دیجیتال در صنعت بانکداری که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صنعت و معدن برگزار شد، عنوان داشت: این بانک به عنوان یک بانک تخصصی چابک با بهره مندی از تحول دیجیتال فضای کسب و کار خود را در جهت رضایت ذینفعان تغییر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این نشست که روز شنبه شانزدهم دیماه با حضور مدیران ستادی در سالن اجتماعات بانک و حضور برخط مدیران استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی استان کرمان و با محکومیت این اقدام سبعانه و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان، بیان داشت: تحول دیجیتال بانک ها را به سمت ديجيتالي شدن و استفاده از فناوری های نوین سوق می دهد و ما به عنوان يك بانك توسعه اي-تخصصی بايد از مزیت چابک بودن برای سرعت بخشیدن به استقرار بانکداری دیجیتال استفاده کنیم.
وی با اشاره به اهميت آموزش مهارت هاي جديد حوزه دیجیتال به نيروي انساني افزود: امروزه ضرورت تحول دیجیتال بر کسی پوشیده نیست اما برای اجرای آن علاوه بر خواست جمعی لازم است استراتژیهای بانک تغییر کند و ساز و کارهای تغییر فضای کسب و کار، تجربه مشتری و فرآیندهای عملیاتی مشخص شود.

مديرعامل با اشاره به مأموريت و رسالت ویژه اين بانك اظهار داشت: با توجه به ماهیت و وظیفه مشخص بانک صنعت و معدن انتظار می رود تا در آینده نزدیک مشتریان ما که اغلب شرکت های بزرگ تولیدی و معدنی کشور هستند از مزایای انواع خدمات بانکی در بستر تحول دیجیتال بهره مند شود.

وی افزود: دفاتر بانکداری دیجیتال و کمیته های مختلف آن در بانک ایجاد شده و نقشه راه آن مشخص است و جلسات آموزشی از این دست می تواند در لایه های سازمانی مختلف وظایف را مشخص ساخته و موجب آشنایی تمامی بخش های بانک با فرآیند اجرا و هم سویی و هم افزایی بیشتر شود.

در این جلسه شامی زنجانی پژوهشگر حوزه بانکداری دیجیتال و مدرس دانشگاه تهران به معرفی تحول دیجیتال، ویژگیها و قابلیت های آن پرداخت و سپس حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.