پیام تسلیت وزیر صمت در پی حادثه تروریستی کرمان

وزیر صمت در پی حادثه تروریستی کرمان به ملت ایران و خانواده باز ماندگان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

دشمنان از نام حاج قاسم سلیمانی هم هراس دارند و امروز همزمان با سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و در جریان مراسم بزرگداشت سردار شهید مبارزه با تروریسم جهانی، خون پاک ده‌ها تن از رهروان راه حق و محبان آن سردار سرافراز، به دست شقی‌ترین دشمنان بشریت بر زمین ریخته شد و روح پاکشان در جوار ارواح طیبه شهدا آرام گرفت.

عاملان این حادثه تروریستی محکوم به شکست و زوال هستند و به حول و قوّه‌ الهی خط جهاد در مسیر حق با شدت بیشتری پی گرفته خواهد شد. خون پاک شهدای امروز کرمان به ویژه مادران و کودکانی که در روز بزرگداشت زن و مقام مادر مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند، تداوم راه سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان و خاندان پاک آن حضرت است که تحقق وعده الهی پیروزی حق بر باطل را به دنبال خواهد داشت.

بدون شک این اقدامات کور و بزدلانه که نمایانگر خوی وحشی و سبعیت آمران و عاملان آنهاست، خللی در عزم و اراده پویندگان راه انسانیت و حقیقت وارد نخواهد کرد و مایه وحدت بیش از پیش در صفوف رزمندگان جبهه جهانی حق علیه باطل خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور، شهادت جانگداز این رهروان راه حق  را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، مقام عظمای ولایت و ملّت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان سوگوار از پروردگار منان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

عباس علي آبادي

وزير صنعت، معدن و تجارت

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.