توافق صندوق ذخیره و سازمان اتکا برای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بر عزم و اراده جدی این صندوق به منظور ارتقای توان معیشتی و رفاهی فرهنگیان عضو تاکید کرد و گفت: در کنار سودآوری و ثروت‌آفرینی برای اعضا، برنامه‌های متعددی برای ارائه خدمات شایسته به این قشر فرهیخته برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از ایرنا ؛ حمیدرضا نجف‌پورکردی روز چهارشنبه در دیدار با مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا، افزود: ارائه خدمات فروشگاهی یکی از خدماتی است که فرهنگیان خواستار آن هستند و در نظر داریم از ظرفیت فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور برای خدمت به این فرهنگیان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جمعیت گسترده فرهنگیان عضو صندوق شامل یک میلیون و ۶۰۰ هزار شاغل و بازنشسته، فرصت کم‌نظیری است و برای ارتقای رفاه آنها برنامه داریم.

نجف‌پور اظهار داشت: سازمان اتکا یک مجموعه معظم، معتبر و خوشنام است که می‌تواند از ظرفیت بزرگ فرهنگیان در راستای سودآوری بیشتر برای این مجموعه و ارائه خدمات شایسته به این قشر فرهیخته بهره گیرد. وی اضافه کرد: هدف از این انعقاد تفاهم‌نامه، همکاری دو جانبه و صدور حکمت کارت برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است.

مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا نیز ضمن استقبال از همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان و ارائه خدمات به خیل عظیم اعضای این صندوق گفت: از این فرصت همکاری به منظور ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی فرهنگیان استفاده خواهیم کرد.

در این دیدار مقرر شد، موضوعات فنی در زمینه نحوه همکاری در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و مجموعه قراردادهای در این زمینه تنظیم و اجرا شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.