داستان برند لوکانو چیست؟

چند روز پیش خبر همکاری برند جدید LUCANO و گروه صنعتی MAMMUT کل صنعت خودرو را در برگرفت. این به اینمعنی است که بازار خودروی ایران به طور فزاینده ای در حال رقابتی شدن است، و این بازار از یک برند شاسی بلند آفرود نوظهوراستقبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ ما معتقدیم همه به نام تجاری LUCANO علاقهمند هستند و میخواهند داستان برند پشت آن را بدانند.

به گفته منابع موثق، نام LUCANO از ترکیب انگلیسیLuxury“، ایتالیاییCacciatore” (که در انگلیسی به معنایشکارچی می باشد) و انگلیسیNoveltyکه به معنایشکارچی شهری و پر از حس کنجکاوی و کاوش الهام گرفته شدهاست. این نماد همزیستیماجراجویی آفرود با گردش شهری استکه هم نفیس و هم قدرتمنداست و به آن رسالت بی باکی و پایداریمی دهد.

لوکانو

LUCANO به مفهوم برنداز کلاسیک، فراتر از کلاسیکپایبند است، نوآوری و پیشرفت را بی وقفه دنبال می کند و با عملکردعالی چهارچرخ متحرک، پیکربندی ایمنی عالی و فناوری هوشمندآینده نگر، روندجدید آفرود شهری را رهبری می کند. این خودرو بابه ارث بردن ژنهای نفیس و تلفیق خرد و مهارت های تیم هایطراحی حرفه ای از کشور های بریتانیا و آلمان، مدل جدیدی ازSUV آفرود شهری می باشد.

در آینده، LUCANO به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویجخواهدکرد، قابلیت‌ را با منابع انرژی جدید ترکیب می‌کند، عملکردآفرودکارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست ایجاد می‌کند و انتخاب‌هایسفرراحت‌تر و سبزتری را برای نخبگان شهری جدید فراهم می‌کند.

لوکانو

همچنین ، اولین مدل از برند LUCANO به عنوان یکشاسی بلندآفرود شهری مد نظر قرار می گیرد و آفرود، قدرت، ایمنی و سایرعناصر آن می توانند به طور کامل بالندرور آرورا مقایسه گردد. انتظارمی‌رود این اثر پیشگام درسال 2024 در خاورمیانه رونمایی شود. اینمحصول جدیدکه بسیاری از فناوری‌های هوشمند و طرح‌های نوآورانهراادغام می‌کند، شگفتی‌های بیشتری را برای طرفداران آسیایمرکزی بهارمغان خواهد آورد. با چیدمان برند LUCANOدر بازار آسیای مرکزی، تقسیم بندی شاسی بلندهای آفروددر شهرهای آسیای مرکزی ممکناست دور جدیدی از تغییرو تحول را آغاز کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.