تفاهم شرکت مخابرات ایران با شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/برقراری ارتباط بر بستر نورونتا در شهر فرودگاهی

در حاشیه نمایشگاه تلکام سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی و مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در متن تفاهم نامه آمده است همکاری و مشارکت طرفین در ایجاد و توسعه زیر ساخت مورد نیاز به جهت برقراری ارتباطات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر بستر نورونتا مخابرات ایران و تامین سایر خدمات ارتباطی از جمله اینترنت ، تلفن 5 رقمی ، پیامک و . . . مطابق با نیازهای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

گفتنی است شرکت مخابرات ایران مطابق با اسناد بالادستی و ابلاغ های سازمان پدافند غیر عامل کشور که بیان می دارد:”شبکه های زیرساختی کشور که در سطح بندی های حیاتی، حساس و مهم تعریف می شوند، باید از شبکه های نا امن جدا بوده و در شبکه های داخلی اقدام به تبادل اطلاعات نمایند.”موفق به ایجاد و راه اندازی شبکه و سرویس نورونتا، با اخذ تأییدیه از سازمان پدافند غیرعامل شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی پس از امضا تفاهم نامه از غرف مختلف نمایشگاه تلکام دیدن نمود و دستورهای لازم به منظور استفاده از تکنولوژی های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی صادر کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.