برگزاری جلسه نظارت ستادی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در منطقه ۱۷

صبح امروز پس از بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های سطح منطقه 17، جلسه نظارت ستادی برگزار و درباره نواقص و مشکلات احصاء شده بحث شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، جلسه نظارت ستادی صبح امروز با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سید محمد فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، رضا سیفی شهردار منطقه 17، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری در سالن کنفرانس شهرداری منطقه 17 برگزار شد.

در این جلسه شهردار منطقه 17، بعد از معرفی شناسنامه جغرافیایی و جمعیتی منطقه، درباره درآمد مصوب سال 1402، برنامه ها و ظرفیت های درآمدی منطقه شامل برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، وضعیت عملکرد اعتبارات سرمایه ای/هزینه ای، طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران سال 1402، پروژه های مستمر و غیرمستمر شهرداری منطقه در سال 1402، مشخصات بافت فرسوده، آمار صدور پروانه، گزارش پیگیری پرونده های مشمول بند ت ذیل تبصره ششم، اقدامات شاخص منطقه، سرانه فضای سبز، رفع خطر از گود شاندیز بعد از 12 سال، ساماندهی نقاط بی دفاع شهری، تکمیل و بهره برداری از مجتمع رضوان، تملک زمین و احداث پایانه حمل و نقل عمومی(پایانه باغ)، موارد پیشنهادی جهت تعریف پروژه های سرمایه گذاری، درخواست ها شامل درخواست بازنگری در کریدور عبوری خطوط 8 و 11 و اقدامات تکمیلی در راستای افتتاح پل اتصال منطقه 17 و 18، تملک املاک واقع در طرح باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، ساماندهی محوز آقایاری، مرمت و بهسازی کانال های سطح منطقه، جا به جایی تیرهای برق معارض و بودجه های درخواستی تا پایان سال 1402 گزارشاتی را ارائه کرد.

سیفی در ادامه ضمن خداقوت و تشکر از معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و همکارانشان، گفت:آقای شنگی شهردار سابق منطقه که اکنون سکان دار شهرداری منطقه 20 است، زحمات بسیاری برای منطقه کشیده و ذکر خیر ایشان همیشه در منطقه بوده است؛ ما هم سعی می کنیم در ادامه مسیر با خدمت بیشتری، خدمت گزار مردم عزیز منطقه باشیم.

وی افزود: نظارت میدانی به ما کمک می کند دقیق تر به مسائل و پیرامون خود نگاه کنیم و تلنگری برای ما است. مدعی کامل بودن نیستیم و حتما نواقصی وجود دارد، اما مطمئن هستم رویکرد همکارانم، رو به جلو و ایجاد تحول است.
سیفی تصریح کرد: موضوعاتی که در جلسه مطرح شد، نواقص آن در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود و در جلسات بعدی گزارشی از وضعیت بهبود یا رفع نواقص ارائه خواهیم کرد. ان شالله خروجی این جلسه این باشد که هم روحیه و انگیزه همکارانم مضاعف شود و هم اینکه دقتمان به موضوعات بیشتر شود تا مشکلات به حداقل برسد.

گفتنی است پیش از این جلسه، شعبانی به همراه هیئت همراه و شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری از پروژه های ابنیه و ترافیکی دارالقرآن مرکزی درمانگاه مهرگان سرای محله زهتابی زیرگذر سواره رو راه آهن تهران-اهواز ساختمان اداری ناحیه یک باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) بازدید کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.